Irréversible
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 01-12-03 22:53

Hej igen

Kan ikke finde nogle biografer omkring Næstved/Slagelse der viser subj.

Lader til at jeg må ind til hovedstaden, men hvor i København viser de den?
Har kun fundet den ét sted, og det er i Grand Teatret. Der må da være andre
steder?

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 02-12-03 08:08

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in message
> [...]
den?
> Har kun fundet den ét sted, og det er i Grand Teatret. Der må da være

Nej, jeg er ret sikker på der kun er en enkelt kopi i DK. Og skynd dig, for
Grand tager den måske snart af programmet.

Kasper

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-12-03 10:30

Kasper Kristensen wrote:

> Nej, jeg er ret sikker på der kun er en enkelt kopi i DK. Og skynd
> dig, for Grand tager den måske snart af programmet.

Det er godt nok synd. Det er en film, der virkeligt bør ses i biografen.

--
Jens Thomsen

"Taste is directly proportional to experience"

Fra : David T. Metz

Dato : 02-12-03 09:31

Morten Holberg Nielsen wrote:
> Der må da være andre steder?

Nix:
http://www.scope.dk/bioliste.php?titel=Irreversible&movID=2500

David

Fra : Morten DH

Dato : 02-12-03 10:26

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3fcbb826$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
den?
> Har kun fundet den ét sted, og det er i Grand Teatret. Der må da være

Køb den på dvd så Jeg kan godt anbefale den...