The Office (hverken Open - eller MSOffice~
Fra : Keldorff

Dato : 01-12-03 16:35

Hej med Jer

Ville bare minde jer om den sjove britiske serie der ruller over skærmen
hver søndag aften på TV 2. The Office er britisk humor når det er aller
bedst. Humoren er tør og virkelig sjov. Det kedelige kontor og manglen på
underlægningsmusik holder 110%. Virkelig sjov. Stor ros til casteren der har
fundet nogle skuespillere der passer perfekt til rollerne.

Med andre ord; se den hvis du ikke allerede gør det!!!!!!

René

Fra : CK

Dato : 01-12-03 19:13

"Keldorff" <keldorff@xxxoncable.dk> wrote in message
> [...]
> fundet nogle skuespillere der passer perfekt til rollerne.
>
> Med andre ord; se den hvis du ikke allerede gør det!!!!!!

AMEN !!!!!!!!!!!!!!!!

Super serie - sæson 2 netop ude på UK DVD nu!

Mvh

Christian

Fra : Andrew

Dato : 01-12-03 22:47

> [...]
> fundet nogle skuespillere der passer perfekt til rollerne.
>
> Med andre ord; se den hvis du ikke allerede gør det!!!!!!

Ham Boss'en er bare så TÅ-KRUMMENDE pinlig at det gør ondt helt ind i
sjælen! FUCK det er bare konge-humor.

Skal da bare eje den dvd!

/anders

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 02-12-03 22:34

"Keldorff" <keldorff@xxxoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundet nogle skuespillere der passer perfekt til rollerne.
>
> Med andre ord; se den hvis du ikke allerede gør det!!!!!!

Totalt god serie. Selvom det umiddelbart ikke ser ud til at den bliver
produceret mere?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 02-12-03 23:22

> "Ronny Nielsen" skrev i en meddelelse...
[snip]
> Totalt god serie. Selvom det umiddelbart ikke ser ud til at den bliver
> produceret mere?

Jeg har ladet mig fortælle(mund-til-mund-rygte) at der kun er blevet
lavet 12 afsnit og at det ikke var planen at der skulle laves flere...
Desværre..

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 02-12-03 23:52

Torben Greve Otzen wrote:

> Jeg har ladet mig fortælle(mund-til-mund-rygte) at der kun er blevet
> lavet 12 afsnit og at det ikke var planen at der skulle laves flere...
> Desværre..

Der kommer to længere (40 minutter?) "christmas-specials" her til jul, men
så skulle det også være slut.