Hvilken film ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 01-12-03 14:59

Nu så jeg lige The Mission den anden dag (et stykke tid siden jeg så den
første gang), og jeg har åbenbart blandet den sammen med en anden film.

Det er svjh samme tidsalder, og også i "den nye verden", og der er nogle
do-good'ers, men så kommer der nogen "slemme fyre", og de er vist alle
spaniere (eller mexikanere....). Og slem-fyr#1 spankulerer rundt i sådan en
conquistador rustning......

Nogen bud ?

/jim

Fra : -V-

Dato : 01-12-03 16:30

Jim Andersen wrote:
> [...]
> vist alle spaniere (eller mexikanere....). Og slem-fyr#1 spankulerer
> rundt i sådan en conquistador rustning......

1492 - Erobringen af Paradis?

http://www.imdb.com/title/tt0103594/

-V-

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-12-03 12:00

-V- wrote:

> 1492 - Erobringen af Paradis?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0103594/

Yeps ! Kan kende ham her som skurk #1
http://www.imdb.com/name/nm0000699/

Tak for hjælpen !

/jim

Fra : -V-

Dato : 04-12-03 12:57

Jim Andersen wrote:

> Yeps ! Kan kende ham her som skurk #1
> http://www.imdb.com/name/nm0000699/
>
> Tak for hjælpen !

Selv tak, no worries.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-12-03 15:12

Jim Andersen wrote:

> Yeps ! Kan kende ham her som skurk #1
> http://www.imdb.com/name/nm0000699/

Michael Wincott er superundervurderet.

/David

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-12-03 16:52

David Rasmussen wrote:

> Michael Wincott er superundervurderet.
>
> /David

Hvis jeg skulle lave en vampyrfilm, er han da den første jeg ville ringe til
!

/jim