Ichi flop
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 01-12-03 14:54

http://www1.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=7960

Har købt filmen - der er stort set ingenting af det de lover på DVD'en!

....og der er kun 1 dvd.

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-12-03 15:15

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> escribió en el mensaje
> http://www1.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=7960
>
> Har købt filmen - der er stort set ingenting af det de lover på DVD'en!
>
> ...og der er kun 1 dvd.

Har du brokket dig til CD-WOW? De kan jo have taget fejl og sendt dig en
forkert skive.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 01-12-03 15:19

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> escribió en el mensaje

> Har du brokket dig til CD-WOW? De kan jo have taget fejl og sendt dig en
> forkert skive.

Mailede dem igår. Har ikke hørt noget.

Der skulle dog slet ikke være udgivet en 2 disc version har jeg
efterfølgende læst her i gruppen.

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-12-03 15:27

> [...]

> Mailede dem igår. Har ikke hørt noget.
>
> Der skulle dog slet ikke være udgivet en 2 disc version har jeg

Om der er kommet en 2disc udgave eller ej skal jeg ikke kunne udtale mig om,
men hvis du skrive til cd-wow via deres kundeservice side, plejer man at få
svar indenfor en times tid.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ArJo

Dato : 01-12-03 15:50

'Rune Vestergaard' havde følgende at sige :

> Der skulle dog slet ikke være udgivet en 2 disc version har jeg
> efterfølgende læst her i gruppen.
>
> Rune

Hej

Ifølge absurd-online.dk, så har de en 2 disk version i deres sortiment

http://www.absurd-online.dk/shop/productinfo.asp?id=623

Og nej jeg har ingen relationer til forretningen....kom bare i tanke om
at have set subject sidst jeg handlede der

mvh
ArJo

Fra : Jens Thomsen

Dato : 01-12-03 18:37

ArJo wrote:

> Ifølge absurd-online.dk, så har de en 2 disk version i deres sortiment

Det er korrekt. Det er tale om den hollandske udgave.

Det er den amerikanske dvd, der først blev annonceret som en dobbelt-disk og
efterfølgende kun er kommet ud på en enkelt skive.

--
Jens Thomsen | http://www.mifune.dk/
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=thomsen

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 01-12-03 20:19

"Jens Thomsen" <virker@ikke.dk> wrote in message

> Det er korrekt. Det er tale om den hollandske udgave.
>
> Det er den amerikanske dvd, der først blev annonceret som en dobbelt-disk
og
> efterfølgende kun er kommet ud på en enkelt skive.

Hvad har cd wow så gang i?
De annoncerer jo stadig med at de har en amerikansk 2 disc udgave med en
masse extra materiale ! Hvilket jo er det pureste løgn.

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-12-03 10:08

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> escribió

> De annoncerer jo stadig med at de har en amerikansk 2 disc udgave med en
> masse extra materiale ! Hvilket jo er det pureste løgn.

Har du fået svar fra dem?