Camping pladser i frankrig
Fra : mullerman

Dato : 03-12-03 18:10

Hej Ng

erfaringer med subj søges, jeg skal derned og se tour de france, så
pladserne skal helst ligge i nærheden af bjergene hvor 17-20 etape foregår

Martin

Fra : Pro

Dato : 03-12-03 20:26

http://www.campingsavoie.com/Siteanglais/Accueil/accueil.html

http://www.oisans.com/hebergements/campings/lameije/index_anglais.htm

http://www.pralognan.com/gb/index.html LE PARC ISERTAN suveræn camping.

men jeg ved ikke helt hvor de ligger ifht. årets etaper.

Fra : T. Hartung

Dato : 03-12-03 22:31

> [...]
>
> erfaringer med subj søges, jeg skal derned og se tour de france, så
> pladserne skal helst ligge i nærheden af bjergene hvor 17-20 etape foregår

Prøv og smid din forespørgsel i dk.fritid.camping - der er nok nogle
"freaks" der måske kan hjælpe dig ;))
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **