Sand-Jensen er ude af spillet
Fra : Soren Lindholt

Dato : 03-12-03 10:48

Lige et tip:

Sand Jensens butik i Silkeborg lukker en gang til foråret. Der er udsalg på
masser af ting indtil da.

mvh Søren
Der lige var forbi den anden dag.

Fra : anders majland

Dato : 03-12-03 10:52

> Sand Jensens butik i Silkeborg lukker en gang til foråret. Der er
> udsalg på masser af ting indtil da.

Kan du specifisere det ?
På deres hjemmeside står der ikke meget om hvad de har i butikken.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Soren Lindholt

Dato : 03-12-03 11:08

anders majland <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
article <bqkc00$rhd$2@sunsite.dk>...

> Kan du specifisere det ?
> På deres hjemmeside står der ikke meget om hvad de har i butikken.

Der er et stort skilt på vinduet dernede... det var noget med udstyr og
sådn... prøv at ringe til dem...

mvh Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-12-03 11:41

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> wrote in message

> anders majland <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
> article <bqkc00$rhd$2@sunsite.dk>...

> Der er et stort skilt på vinduet dernede... det var noget med udstyr og
> sådn... prøv at ringe til dem...

Fra http://www.mcnet.dk/SandJensen/
Kære motorcykelkunde

Idet vi takker vore motorcykelkunder for 30 års godt samarbejde, skal vi
hermed meddele at vi på grund af udvidelse i vor bil afdeling har besluttet
at afvikle vor motorcykelafdeling hen over foråret 2004.

Derfor vil mange af forretningens vare kunne købes til speciel gunstig pris.

Vi indestår naturligvis for opfyldelse af købelovens gældende
reklamationsbestemmelser.

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-12-03 17:08

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et tip:
>
> Sand Jensens butik i Silkeborg lukker en gang til foråret. Der er udsalg

> masser af ting indtil da.
>
> mvh Søren
> Der lige var forbi den anden dag.

Ja der er sku ingen penge i at sælge motorcykler. Det har de fundet ud af.

--
Virtually Yours

Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen

Fra : Teledanmark

Dato : 04-12-03 00:30

Lidt synd , jeg/Vi i Skanderborgmc har altid fået en god behandling og fair
priser når vi har været på ture derover
da jeg købte min X11 ved Sand og skulle hente den var det første man gjorde
jo lige at køre over på den anden side for at fylde den op der kunne ikke
være 0,1 l benz på den , som de sagde man kan sku da ikke sælge en ny MC med
tom tank , måske ikke så meget men alligevel , jeg har også hørt det fra
flere andre så man ligger sku mærke til det

PS ved første sevice var de ikke helt færdig med at pudse den da jeg hentede
den så jeg gik lige op i Auto udstilligen og der stod den så den der Mercer
cap. 6000 et eller andet og jeg skulle da lige se lidt i den og straks var
der en sælger i bagen på mig , Sæt dig bare ind Øhhhhhhh nææææææææ jeg
øhhhhhhhhh jeg har ikke lige råd og der stod jeg i halv MC/arbejdstøj , Hans
svar var bare det får du måske og han åbnede døren værsgo

--
Per Emborg der ikke har noget med Sand Jensen at gøre , men jeg sender sku
nok en bårebuket :(

Fra : Ole Sørensen

Dato : 04-12-03 09:11

Ja...det er sørgeligt! - De havde sgu´ en glimrende service & der var aldrig
problemer med at få lov til at prøve mc´erne. Hvad er der så tilbage af
"større" forhandlere i midtjylland ??

/Ole

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-03 13:49

Ole Sørensen wrote:

> Ja...det er sørgeligt! - De havde sgu´ en glimrende service & der var
> aldrig problemer med at få lov til at prøve mc´erne. Hvad er der så
> tilbage af "større" forhandlere i midtjylland ??

Silkeborg MC-service (ikke langt fra Sand Jensen) har da et ret stort
udvalg.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Ole Sørensen

Dato : 04-12-03 15:27

> Silkeborg MC-service (ikke langt fra Sand Jensen) har da et ret stort
> udvalg.

Ok...tjekker dem lige ud, næste gang jeg er på "gennemrejse" i Silkeborg :)

/Ole

Fra : Armand

Dato : 05-12-03 15:19

"Ole Sørensen" <ols@"fjerndette"agurk.dk> skrev i en meddelelse
> Ja...det er sørgeligt! - De havde sgu´ en glimrende service & der var
aldrig
> problemer med at få lov til at prøve mc´erne. Hvad er der så tilbage af
> "større" forhandlere i midtjylland ??

Sørgeligt?
Måske for dig som kunde, men der er da andre steder i silkeborg en S.J.

S.J. har kørt motorcykel-forretningen op og ned et par gange efter
forgodtbefindende, og det kan ikke passe at det, her hvor mc-bestanden er
ved at toppe på det højeste nogensinde(!), er af nød at man lukker. Det er
nok snarere p.g.a. manglende interesse - Så, sørgeligt kan man ikke kalde
det !!

--
Armand.

Fra : Brian Laursen

Dato : 10-12-03 21:11

> [...]
> nok snarere p.g.a. manglende interesse - Så, sørgeligt kan man ikke kalde

Jebs. lige præcis. For hvor meget ekstra udstyr kan du sælge til en der
køber en motorcykel til eks 200.000 kr.??? ikke en skid for så er
opsparingen brugt. Men kommer der en og køber en bil til en 1.000.000 kr, så
betyder det jo ikke noget at han lige køber ekstra udstyr for 70- 100.000 kr
oveni. Det er man jo nærmest nødt til