Herlige turbilleder
Fra : Torben Scheel

Dato : 03-12-03 09:09

Fra : Hekto

Dato : 03-12-03 10:35

In article <3fcda41d$1@news.carlbro.dk>, torben_scheel@hotmail.com
says...
> http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=6174600e0fa11c190ec0811fab41fedc&threadid=29723
>
> Sætter udstyrsnarkomanerne lidt til vægs

Hold da k ...!!!

Gode billeder og rigtig sjove!
Trial i de sneklædte bjerge ... på HD!!!!

De har ikke været bange af sig, og den ene klager over det var hårdt,
fordi han ikke havde fodkobling! Hvad mon de gjorde, når de ikke kunne
komme ud af hængedynnet/snedriven? ... Falck???

Deres varme og beskyttende udrustning er bemærkelsesværdig!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Boldreel - RaptorMC~

Dato : 03-12-03 13:15

> [...]
>
> Gode billeder og rigtig sjove!
> Trial i de sneklædte bjerge ... på HD!!!!
> Deres varme og beskyttende udrustning er bemærkelsesværdig!

For f........ hvor nogen billeder!!... Livsbekræftende!!!
Har lige siddet og kigget dem igennem, det bekræfter jo med tilbagevirkende
bevisførelse "Boys will be Boys....."

Ang. at det er på HD:
Idag tænker vi jo mest på HD som en meget dyr og prestigepræget MC, som ikke
kommer på den slags afveje, men tænker man efter igen så blev den jo også
brugt af politi og ikke mindst militær, som jo nok også fræsede rundt mange
ufremkommelige steder..... egentlig gør bundtrækket den vel velegnet til den
slags?

Det får mig også til at tænke på en anden lille episode:
Først i '80'erne da jeg ville købe min første MC protesterede min far
kraftigt for det var jo farligt...... men sjovt nok kunne en af min fars
venner så efterfølgende komme op med en historie fra først i '50'erne, hvor
han og min far havde kørt Scotland rundt på MC, man brugte ikke styrthjelme
eller andet sikkerhedsudstyr (dog motorbriller og oilskinsfrakke i
regnvejr ) og min fars MC kunne næsten ikke bremse, men det gjorde jo ikke
noget da man bare kunne motorbremse i god tid!!!! Er det nødvendigt at nævne
at der derefter ikke blev talt mere om det!!
--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-12-03 16:40

Sjov læsning.

Minder mig om min tur til Island sidste sommer. Der mødte vi faktisk en gut,
fra Tyskland, på en gammel Harley. Det var faktisk lykkedes ham at forcere
mindre vandløb og grusveje. Og han var kun væltet 3 gange!!! Når jeg siger
grusveje så er det ikke som vi kender dem herhjemme, de er jo rene motorveje
sammenlignet med dem på Island. Jeg var imponeret.

Han havde dog ikke, som jeg, taget turen tværs over øen igennem ørken og en
masse floder/vandløb.

Men det var lidt en underlig fornemmelse at holde med sin XT600, ved siden
af en gammel Harley, begge smurt ind i lo.. og skrammet efter diverse
styrt.... Så det kan lade sig gøre at køre offroad på en gammel chopper

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 03-12-03 10:38

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in article
<3fcda41d$1@news.carlbro.dk>...

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=6174600e0fa11c190ec0811fab41
fedc&threadid=29723

> Sætter udstyrsnarkomanerne lidt til vægs

For pokker ja, det er virkelig fine sager!!!

Søren