Font
Fra : Diceman

Dato : 01-12-03 18:44

Hejsa

Nu læste jeg lige et indlæg omkring den font Honda bruger. Så var det jeg
tænkte om der findes en til Suzuki???? Hvis der er kunne i så ikke lige give
lyd fra jer. Den kunne jeg sikkert godt bruge til et eller andet.
I kan også bare maile den til mig.
Håber der er nogle der kan hjælpe.
ForrastenGod jul til jer alle....................

VinterMC Hilsner Diceman (Suzuki GC500, 2000)

Fra : Richard

Dato : 01-12-03 19:22

Diceman wrote:

> Nu læste jeg lige et indlæg omkring den font Honda bruger. Så var det jeg
> tænkte om der findes en til Suzuki???? Hvis der er kunne i så ikke lige give
> lyd fra jer. Den kunne jeg sikkert godt bruge til et eller andet.

Ellers brug Honda-fonten - så begynder din Suz. da at ligne en rigtig mc

- den ligger bl.a. her:
<www.honda-v4.com/downloads.html>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : lange

Dato : 02-12-03 09:23

Takker og bukker

Lange

Fra : J.O.R.

Dato : 04-12-03 19:51

> Ellers brug Honda-fonten - så begynder din Suz. da at ligne en rigtig mc

> - den ligger bl.a. her:
> <www.honda-v4.com/downloads.html>
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK

ovenstående link var dog fantastisk, med eksploderet tegnig og parts nummer,
hvis man har en HONDA VF et eller andet,
men jeg har en VT 500 Costum / shadow, og jeg kunne godt tænke mig en
melding hvis noget lignende var på nettet

Jørgen Ole
kejor@vip.cyber osv.

Fra : Intet Navn

Dato : 06-12-03 14:06

"J.O.R." <kejor@vip.cybercity.dk> wrote in message

> men jeg har en VT 500 Costum / shadow, og jeg kunne godt tænke mig en
> melding hvis noget lignende var på nettet

Ved jo ikke lige om din maskine er at finde imellem - men der findes jo i
hvert fald:

http://www.motofiches.com/ (Fransk side med 'engelske undertekster', hvor
man - i hvert fald i tidernes morgen! - kunne hente microfiche tegninger af
mange forskellige motorcykler.)

http://www.partsfish.com (Amerikansk side der kræver at man registrerer
sig - men det er gratis og de sender kun et par e-mail reklamer om året.
Absolut anbefalelsesværdig!)

http://www.kawasaki.com (Fabrikken der er venlig nok til at gøre
part-diagrammer og lister tilgængelige for alle..!

/claus

Fra : Richard

Dato : 06-12-03 18:08

J.O.R. wrote:

> [...]
> men jeg har en VT 500 Costum / shadow, og jeg kunne godt tænke mig en
> melding hvis noget lignende var på nettet

Det er i DFM lidt ligesom hos slagteren i de gode gamle dage: Spørg
efter det de ikke ser i vinduet - varene opbevares på køl i baglokalet:

www.shadowclub-bavaria.net/

Se under Manuals - muligvis er der krydsfejl i et par af link'ene, men
så prøv dig frem

Og hvis du vil vide, hvad der findes af original dokumentation fra Honda
på netop din model og årgang, så du kan bestille den:
<www.honda-eu.it/service/publication/search_model.asp>

Iøvrigt dukker den slags tit op på eBay rundt omkring, både i original
manual/fiche og i elektronisk kopi. Brugte manualer, brochurer etc fås
også jævnligt hos DML i New Zealand - fin service, hurtig forsendelse:
www.manuals.co.nz/

Ingen VT her ganske vist; men så er der måske en tredie DFM'er, der
finder sin manual her:
www.bgforce.com/RENZO/
www.saarbike.de/links/bikestuff/index.html
www.dansmc.com/shopmanual2.htm

Håber det hjælper dig i mål - kender du iøvrigt www.vt500.de ?

Fra : J.O.R.

Dato : 08-12-03 17:32

INTET NAVN
og

Richard Pade, Sorgenfri, DK

> Det er i DFM lidt ligesom hos slagteren i de gode gamle dage: Spørg
> efter det de ikke ser i vinduet - varene opbevares på køl i baglokalet:

jammen som i kan, ja hvis man ikke spørgen får man ikke svar
jeg kan kun takke så det sprøjter.

Jørgen Ole