hastighed men scooter 45
Fra : Bent CC Hansen

Dato : 03-12-03 01:31

Er det rimeligt at vi der kører lovligt forurener så meget. Hvordan
kan vi få politikerne til at give os en hastignhed, så vi kan følge
med i trafikken? Og hvordan kan vi få de få bilister der chikanerer os
til at acceptere os i trafikken.

Fra : HpeA

Dato : 03-12-03 03:10

Hejsa´

Utopi´, Om du vil undgå at forurene formeget, fjern droslinger, gear ned så
motoren kommer til at arbejde med den forbrænding den er designet til !.
Politikere køre ministerbil ( dem der tabte køre deraf på cykel) så ingen af
de to lejre fatter brik af hvordan tingene hænger sammen alligvel.
Og bilister / truckere, glem det, om du vil have dem til at respektere andre
end deres eget ego......så er helved frosset over !.

*LOL*

Lev med det, der skal meget til før der bliver lavet om i sådan et
EU-regulativ, desværre . Man kan kun håbe at _ALLE_ trafikanter
efterlever det loven direkte kræve af dem. Agtpågivenhed, aldrig sætte andre
i fare eller være til gene´. Med som det er i dagens
Danmark.......................Så burde der være riskotillæg for at køre på
arbejdet for at lave kroner til skattekassen .

HpeA(Undskyld.......måtte lige i ved )

Natter´ herfra

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-12-03 06:55

> [...]
> kan vi få politikerne til at give os en hastignhed, så vi kan følge
> med i trafikken? Og hvordan kan vi få de få bilister der chikanerer os

Jeg har ikke nogen løsning på noget af det, men jeg kunne forestille mig at
det skal starte med at en af dem inde fra "borgen" skal overbevises om vores
påstand, og så arbejde den vej. Man kunne eventuelt se om man kunne få en af
dem til selv at tage en tur på en knallert/EU'er, så de på den måde kan se
hvordan verden hænger sammen på sådan en fætter. Kunne man mon få FDM til at
lave målinger på en lovlig kontra ulovlig og komme frem med resultaterne i
et af deres blade og måske ligefrem få dem til at lave en komplet test af de
to typer (lovlig/ulovlig) og så komme med sine udtalelser, det kunne måske
være med til at sætte skub i sagerne, men jeg ved ikke.

Kim Larsen

Fra : Hekto

Dato : 03-12-03 10:05

In article <3fcd7abc$0$9810$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Man kunne eventuelt se om man kunne få en af
> dem til selv at tage en tur på en knallert/EU'er, så de på den måde kan se
> hvordan verden hænger sammen på sådan en fætter.

..... og så bagefter rejse ned i EU, og overbevise de andre om at de nu
skal tillade fx 80 km/t?????
Det er jo ikke et lokalt dansk fænomen!

Det skar aldrig! Der er både franskmænd og grækere med i EU!!!!! =
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!