Toiletrens...
Fra : Allig8or

Dato : 03-12-03 17:19

Foranlediget af et indslag på DR-TV ,tror det hedder "Kontant" eller lign.
Her viste man hvordan, man selv, kunne genfylde disse dimser,til at hænge på
kanten af toilettet,som så afgiver lidt toiletrens,hver gang man trækker ud.
Jeg har nu prøvet 2 forskellige fabrikater,men de virker ikke,
der kommer ikke noget ud( måske fordi vædsken er for tyk)
Nogen der har et godt tip,hvilke mærker af Toiletrens,der kan bruges....

Venlig Hilsen Og god Jul...

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : friheej

Dato : 03-12-03 17:43

"Allig8or" <no@no.no> wrote in message
> [...]

> der kommer ikke noget ud( måske fordi vædsken er for tyk)
> Nogen der har et godt tip,hvilke mærker af Toiletrens,der kan bruges....

Cola er maaske lidt tyndt, men jeg laeste i dag at cola er godt som
toiletrensemiddel, p.g.a. det hoeje syreindhold. Det maa absolut proeves!

KH

Tina

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-12-03 21:38

On Wed, 3 Dec 2003 16:43:05 -0000, "friheej" <friheej@hotmail.com>
wrote:

> [...]
Jeg bruger "Froggy Rengøringsmiddel med citron"
Det virker fint som refill

Fra : Allig8or

Dato : 03-12-03 22:08

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger "Froggy Rengøringsmiddel med citron"
> Det virker fint som refill
Takker for svar,sad her til aften,og funderede over at det opvaskemiddel vi
har(Vel Spring Sensations)ligner meget godt,farven er næsten den samme ,som
den Closan,vi brugte....
Men Froggy,skal prøves.............................

Fra : //zigge

Dato : 04-12-03 01:11

"Allig8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]

> der kommer ikke noget ud( måske fordi vædsken er for tyk)
> Nogen der har et godt tip,hvilke mærker af Toiletrens,der kan bruges....

Det er godt nok ikke toiletrens, men afspændingsmiddel til opvaskemaskiner
er ret tyndflydende og ud over afspændingseffekten er det også en glimrende
kalkfjerner. Den billige fra Aldi koster ca en tier og kan sagtens fortyndes
1 til 1 uden at det mindsker effekten i toilettet.
Men kom nu ikke til mig hvis det er ætset hul i tynden pga. cola eller
afspændingsmiddel...

Mvh
//zigge