Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hukommelse/memory stick til Sony 717
Fra : Olav Noksagt

Dato : 03-12-03 12:16

Hej
Hvor kan man i DK BILLIGST købe hukommelseskort til en Sony 717?
Det gælder både 128 og 256 Mb.

Hedder kortet "pro" som "Sony Memory stick 256Mb Pro, Memory Stick Pro 256MB
High Speed" eller hvordan?

Olav

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 03-12-03 15:21

Hej Olav

Hvad med www.edbpriser.dk ??

--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-12-03 19:35

Hejsa,

> Hedder kortet "pro" som "Sony Memory stick 256Mb Pro, Memory Stick Pro
256MB
> High Speed" eller hvordan?

Memorysticks fra 256MB og opefter hedder pro. Du kan få en 'almindelig' 256
MB stick, kaldet DUO, den er lavet så du har 2*128 MB, der er en 2 i en
memorystick, hvor der er en omskifter hvor du vælger mellem de to.

Jeg ved ikke om dit kamera understøtter PRO sticks, men det bør stå i
manualen (hvis PRO sticks ikke er nævnt gør det sikkert ikke).

-Thomas

Fra : Pico

Dato : 03-12-03 22:12

Olav Noksagt wrote:
> Hej
> Hvor kan man i DK BILLIGST købe hukommelseskort til en Sony 717?
> Det gælder både 128 og 256 Mb.

Det komme an på om du vil købe fra udelandet eller i danmark, muligvis i en
"rigtig" butik som jeg foretrækker, men for et memory stick betyder det nu ikke
så meget.
Jeg købte et 256 MB Pro til mit DSC-V1 for et par måneder siden og valget
faldt på Digetal4you på Falkoner alle, men du bør også undersøge Kamerahuset
og Bingo samt søge på nettet.

> Hedder kortet "pro" som "Sony Memory stick 256Mb Pro, Memory Stick
> Pro 256MB High Speed" eller hvordan?

Hvis dit apperat understøtter Pro, se manualen, synes jeg du skal købe det,
ellers må du købe et Duo der har den ulempe at når de 128 MB er fyldt skal
kortet vendes, upraktisk. Du kan heller ikke tage så lange filmsekvenser på
sådan et, der er kun plads til 128 mb før du skal vende.
Pico