Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har spørgsmål til køb af kamera hos kamera~
Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 02-12-03 15:17

Hej

Jeg skal have købt et digital kamera.

Jeg overvejer at købe et canon A80 eller et Sony P10 hos Kamerahuset...
www.kamerahuset.dk

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med den butik?

Vil da også gerne vide om jeg er på rette vej med et af disse to kameraer?

På forhånd tak

--
Casper
- www.OldTrafford.dk -

Fra : Michael

Dato : 02-12-03 15:20

> Jeg overvejer at købe et canon A80 eller et Sony P10 hos Kamerahuset...
> www.kamerahuset.dk
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med den butik?

Jeg har rigtig gode erfaringer med dem. Købte mit ixus 300 og senere ixus
400 der. God service, og så er det svjv det billigste sted at købe Canon i
DK.

--
Michael

Fra : Tommy Jensen

Dato : 02-12-03 18:30

On Tue, 2 Dec 2003 15:20:02 +0100, "Michael" <ms@[nospam]3-pac.dk>
wrote:

>Jeg har rigtig gode erfaringer med dem. Købte mit ixus 300 og senere ixus
>400 der. God service, og så er det svjv det billigste sted at købe Canon i
>DK.

De er ikke ubetinget billigst længere. Et Canon 28-135 mm IS USM
objektiv kostede 1395,- mere hos Kamerahuset end hos Bingo Foto 500
meter derfra!

Pris check foretaget omkring 13/10 - 18/10. Pris hos Kamerahuset på
det tidspunkt 7895, hos Bingo Foto 6500. Og nedslag kunne ikke komme
på tale.

Udmærket service, jeg har ikke fortrudt nogen af de køb jeg har
foretaget og ville også have købt mit Canon EOS 300D hos dem hvis de
for det første havde haft det på lager samt kunne have tilbudt mere
konkurrencedygtige priser sammenlignet med Bingo Foto. Og Bingo kunne
levere, hos Kamerahuset skulle jeg have ventet 4-5 uger ekstra.

MVH Tommmy

Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-12-03 21:17

Hej!

Jeg overvejde at købe Sony DSC-P10 hos kamerahuset (jeg bor i Aalborg) men
endte med at købe hos Computercity.

De har nemlig prisgaranti, så jeg fik det til samme pris som hos kamerahuset
(3275 kr.) Jeg sparede så 80 kr i porto, og 100 kr på en memorystick -
kamerahuset er ikke billigst med tilbehør (128 mb MS: Kamerahuset 599,
Computercity 499).

-Thomas

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 02-12-03 15:17

"Casper H - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> wrote in

> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med den butik?

http://groups.google.com/groups?
q=kamerahuset+group:dk.fritid.foto&hl=en&lr=&ie=UTF-8
&group=dk.fritid.foto&scoring=d

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-12-03 15:35

Casper H - OldTrafford.dk skrev i et indlæg på usenet:
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med den butik?

Jo - jeg har købt Canon G3 og LowePro taske derinde - ingen problemer

Billig pris og OK vare med danske manualer.

Servicen kan jeg ikke udtale mig om, da jeg vidste, hvad jeg skulle have
og fik det - og betalte og gik igen.

Så for mig fungerede det helt fint ;.-)

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Esben Witzel

Dato : 02-12-03 17:09

Hej

Jeg tror det er også er det kamerahuste lever af, altså at folk finder ud af
hvad de skal ha´ , for så at købe det der, det er en kedelig ting, for jeg
kom selv med store forventinger om at få en god service hos dem, men det er
ikke det jeg har oplevet hos dem alle de 2 gange jeg er kommet der, jeg
føler de er arogante og ligeglade med kunder der vil har service eller se
tingene, begge gange jeg har været der er det endt med jeg har købt, både
mit Nikon 5700 (12.ooo dengang) og mit D100 for en måned tid siden hos den
lokale fotohandler i ringsted hvor det måske er lidt dyre, men nogle
hundrede kroner ekstra for god og lokal service er sq da også billigt, jeg
mener står Hr. og Fru hansen og vil ha service skal de gå dertil hvor de
købte tingene og ikke forvente at få det hos en anden! Min mening er klart
at man ikke skal forvente service og kundevenlighed hos Kamerahuste, det er
en "køb og farvel butik"

/Esben Witzel

Fra : Deaster

Dato : 02-12-03 20:55

"Esben Witzel" <elewDONTWANTSPAM@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klart
> at man ikke skal forvente service og kundevenlighed hos Kamerahuste, det

Jeg har faktisk fået ret god service da jeg skulle købe objektiver til mit
D30, det tog ½ times tid med forklaringer, fordele/ulemper ved at købe Sigma
istedet for Canon osv.

Deaster

Fra : Esben Witzel

Dato : 02-12-03 23:11

Hej

Ja det er da rart nok at hørre, bare lidt ærgeligt når man ringer høre om de
har et kamera, køre fra ringsted og til KBH for at se det, og høre forklare,
måske i drømmen om at se det i "aktion" og klar til at købe, at må gå
skuffet iriteret derfra, en af mine "fotovenner" har lignende oplevelser af
arogance og føelsen af at man bare var i vejen, ærgeligt det er jo et
billigt sted at handle, og de har da sikker den viden jeg søgte.

/Esben

Fra : CNS

Dato : 02-12-03 16:36

hvad koster A80'eren hos kamerahuset? Jeg kan ikke umiddelbart finde det på
kamerahusets hjemmeside..?

/Christian

"Casper H - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev i en
meddelelse news:3fcc9ecf$0$29334$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-12-03 16:57

CNS skrev i et indlæg på usenet:
> hvad koster A80'eren hos kamerahuset? Jeg kan ikke umiddelbart finde
> det på kamerahusets hjemmeside..?

3.250,-

Den står næstøverst på listen over Canon kameraer - og ikke nede sammen
med de andre Axx modeller - det skal ikke være for nemt, at finde den