Billige vinterdæk
Fra : EjS

Dato : 03-12-03 16:03

Hej gruppe

Min far ringede lige fordi han var lidt stolt over at have fået vinterdæk
til bilen.

Egentlig ikke noget at sige til:

Michelin Alpin A2 195/55R15H til 1800 dkr. leveret i bagagerummet :)

- Og nej det er ikke fordi der nu står en anden bil et sted og mangler 4
dæk...

MVH EjS

Fra : BorreBoy

Dato : 03-12-03 17:37

"EjS" <ejso00REMOVE@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Michelin Alpin A2 195/55R15H til 1800 dkr. leveret i bagagerummet :)
>
> - Og nej det er ikke fordi der nu står en anden bil et sted og mangler 4

Og nu vil du gerne ha' os til at spørge: "Orv mand, hvor har han købt dem
henne?".

Fra : EjS

Dato : 03-12-03 18:00

> Og nu vil du gerne ha' os til at spørge: "Orv mand, hvor har han købt dem
> henne?".

Nej - smut du ud og køb dem til 773 dkr stykket ;)

MVH EjS