SÅ røg motoren.
Fra : Aragorn24

Dato : 01-12-03 21:58

JEg er blevet tilbudt en peugot partner fra 2000, km 56.000, motoren er
fucked, ifølge en makanikker der har kigget på den, skal der en ny motor i
bilen, det koster 25.000kr plus moms.
Der er hellere ikke betalt moms af bilen, den er på guleplader, 1,9Diesel

Hvad skal jeg tilbyde manden?

Motoren er færdig, fordi bilen har konatant trukket læs, og rigtig dårlig
vedligeholdelelse!

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Peter G C

Dato : 01-12-03 22:05

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvad skal jeg tilbyde manden?

Intet. Hold dig fra den vogn, det lyder jo til at den er vedligeholdt
dårligt og brugt meget hårdt.

> Motoren er færdig, fordi bilen har konatant trukket læs, og rigtig dårlig
> vedligeholdelelse!

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-12-03 23:05

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev :

>Hvad skal jeg tilbyde manden?

Intet.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-12-03 23:05

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Intet.

Stadig, hvor galt kan det gå for en 3 år gammel bil? For 10 tusser ville jeg nok
tage chancen hvis jeg kunne kigge sliddele igennem først.

Fra : Aragorn24

Dato : 01-12-03 23:09

jeg havde regnet med 5000MAX!!!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-12-03 07:50

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg havde regnet med 5000MAX!!!

Så skal han være godt dum...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-12-03 23:09

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Stadig, hvor galt kan det gå for en 3 år gammel bil? For 10 tusser ville jeg nok
>tage chancen hvis jeg kunne kigge sliddele igennem først.

Gule plader - moms ikke betalt ...... du tror vel ikke du får sådan
en æske for 10 tudser ;)

Den er hverken helt eller halvt afskrevet i regnskabet, så ejeren er
vel næppe så tosset at han sælger den med sådan et tab.

(Jeg må hellere fise ud i stalden og skrue det håndfri færdigt ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-12-03 23:10

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Gule plader - moms ikke betalt ...... du tror vel ikke du får sådan
> en æske for 10 tudser ;)

Tja, havde ikke lige skænket momsen en tanke. Moms og skat er jo en uforudset
udgift

> Den er hverken helt eller halvt afskrevet i regnskabet, så ejeren er
> vel næppe så tosset at han sælger den med sådan et tab.

Nope :-/

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 23:12

On Mon, 01 Dec 2003 23:10:29 +0100, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Nope :-/

Men dét bliver den jo så -> med en dokumenteret salgspris!

/Mogens