vectra
Fra : Carsten Jensen

Dato : 01-12-03 20:37

Skal lige have jeres fuldstændig ærlige mening. Jeg har kig på en opel
vectra fra 97, lys grå, 233000 på tælleren. Har kørt de første 3 år som
sælgerbil. Der er umiddelbart ingen rust. Hvad skal man passe på, og hvad
vil i vurdere den vil koste ca.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-12-03 20:56

Mon, 1 Dec 2003 20:37:12 +0100, skrev "Carsten Jensen"
<Carsten.rikke@(no_spam)jensen.tdcadsl.dk>, på 8 linier, i
<3fcb9860$0$30079$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

> [...]
>vectra fra 97, lys grå, 233000 på tælleren. Har kørt de første 3 år som
>sælgerbil. Der er umiddelbart ingen rust. Hvad skal man passe på, og hvad

hvilken 1,6 1,8 2,0 2,5 eller diesel DI /DTI
4 eller 5 dørs
med eller uden extra udstyr?

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-12-03 21:29

Carsten Jensen wrote:

> [...]
> vectra fra 97, lys grå, 233000 på tælleren. Har kørt de første 3 år
> som sælgerbil. Der er umiddelbart ingen rust. Hvad skal man passe på,

Jeg har skrevet en del om Vectra - kik evt nærmere i en gruppesøgning på
Google under denne NG.

Korte historie: Lortet ruster - vælg en fra 1999 og fremefter - eller sørg
for at du får den til en meget god pris.

Den faceliftede model, der kom i 1999 er en langt bedre bil på mange måder.

--
Jan W Nielsen

Fra : Carsten Jensen

Dato : 01-12-03 21:49

1,6 16 V - 4 døre

"Carsten Jensen" <Carsten.rikke@(no_spam)jensen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3fcb9860$0$30079$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-03 21:55

no_spam wrote:

> 1,6 16 V - 4 døre

Kan kun sige en ting... DØD slæde...

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Aragorn24

Dato : 01-12-03 22:01

1,6 der har kørt 230000kr. og oven i købet som sælgerbil, jeg generalicere
ikke men sælgerbil har et ry "som en ikke særlig vedligeholdt bil"

Jeg vil sige: efter 230,000km, hvad er der tilbage til dig!?????????????!

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

"Carsten Jensen" <Carsten.rikke@(no_spam)jensen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3fcba92e$0$30086$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Thomas

Dato : 01-12-03 22:18

Jeg har en 1,3 liters Fiat der har kørt 250000 km, og spinder stadig som en
mis.....

Km har meget med at gøre hvordan bilen har været kørt og passet. Jeg vil
hellere have en bil der har været passet og kørt 250.000 km end en
misligeholdt der har kørt 50.000

Mvh

Thomas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-12-03 22:21

Thomas wrote:

> Jeg har en 1,3 liters Fiat der har kørt 250000 km, og spinder stadig
> som en mis.....

Ja, en lille motor kan sagtens køre langt.

Hvis tandremmen ikke går, har Opels motorer kvalificeret ry for at være
særdeles slidstærke.

--
Jan W Nielsen

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 22:49

On Mon, 1 Dec 2003 21:48:54 +0100, "Carsten Jensen"
<Carsten.rikke@(no_spam)jensen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

Hold fingrene LANGT væk -> du bliver _aldrig_ tilfreds med en
undermotoriseret bil.

/Mogens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-03 22:55

DJ Bobo wrote:

> Hold fingrene LANGT væk -> du bliver _aldrig_ tilfreds med en
> undermotoriseret bil.

Enig...

"Jamen den er så komfortabel" eller "Den er økonomisk"... undskyld jeg siger
det, men f*** det! Hvis den er sløv og man mangler mere power, så bliver
man aldrig tilfreds 100%.

Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 01-12-03 23:34

Det lyder som en god nok bil.
Nyere årgange kan ikke have rust.

Det er da totalt ligegyldigt hvor mange KM bilen har kørt, Det er en
OPEL..............

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-12-03 23:36

> Det er da totalt ligegyldigt hvor mange KM bilen har kørt, Det er en
> OPEL..............

Mæ o mi Kadett dn r alti num jet!

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-12-03 23:39

Stefan A. Tøndering wrote:

> Det er da totalt ligegyldigt hvor mange KM bilen har kørt, Det er en
> OPEL..............

Det der Tøndering - er det som i "tomme tønder buldrer mest"..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-03 23:58

Stefan A. Tøndering wrote:

> Det lyder som en god nok bil.
> Nyere årgange kan ikke have rust.
>
> Det er da totalt ligegyldigt hvor mange KM bilen har kørt, Det er en

Hvad har det med min post, at gøre?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-12-03 07:48

> [...]
> vectra fra 97, lys grå, 233000 på tælleren. Har kørt de første 3 år som
> sælgerbil. Der er umiddelbart ingen rust.

Underligt. Jeg havde en '96 Vectra da den var 2½ år gammel. Da var den
begyndt at få rustpletter rundt omkring => af med den...

--
Mvh. Morten Fruergaard