Masser af dubletter i Outlook XP
Fra : Jasper Norman

Dato : 03-12-03 20:35

Hej.

Jeg har i det sidste års tid brugt kalenderen i Outlook på både den stat. +
den bærbare. Jeg har brugt "eksporter til pst. filen." Men uheldigvis er der
sket det, at jeg sidder med ufattelig mange kopier af de samme aftaler.

Er der en eller anden måde jeg kan undgå dette på? Det tager jo lidt af
idéen hvis nogle aftaler bliver kopieret istedet for at blive overskrevet.

Er der en søgefunktion efter dubletter? Det ville være rart at kunne slette
alle dubletter i steder for at markere dem alle og derefter vælge slet. (Der
er mange skulle jeg hilsen og sige.)

Mvh

Jasper

Fra : pre

Dato : 03-12-03 21:10

Det er mig lidt svært at forstå hvad det er du gør. Normalt skulle Outlook
være synkroniseret så de samme aftaler optrådte begge steder. Hvis du
eksporterer til pst.filen (hvor det hele ligger i forvejen) så har du
dubletter ét sted og eksporteres de også fra den bærbare så bli´r der
overflod.
Sådan ser situationen ud for mig men selvfølgelig ksn jeg ta´ fejl

I Outlook kan du klikke på View/Current View og arbejde dig ned gennem
mulighederne. Vælg en tabelform som er nemmere at overse . Derfra kan
slettes, måske lidt langsommeligt hvis listen er sorteret så dubletterne
står sammen - men nok alligevel den nemmeste.

Kom igen hvis jeg har skudt forkert - i øvrigt: Besøg www.slipstick.com og
søg på sync for at se en oversigt over mulighederne for synkronisering.
pre

+