Under the hood?
Fra : René Mølsted

Dato : 03-12-03 21:11

Hejsa NG
Er der nogle af jer garvede Mac OS X brugere der kender til resourcer på
nettet omkring det underliggende BSD-system.
Kan jeg rolig gå igang med FBSD, NBSD og OBSD dokumentationen eller ... ?

René Mølsted

Fra : Morten

Dato : 04-12-03 01:14

Ren'e Molsted <rene@molsted.com> wrote:

> Er der nogle af jer garvede Mac OS X brugere der kender til resourcer pa
> nettet omkring det underliggende BSD-system.
> Kan jeg rolig ga igang med FBSD, NBSD og OBSD dokumentationen eller ... ?

Baade og... paa kernenivau er det ikke det samme, men hvis du blot
refererer til de gaengse komandolinie programmer kan du sagtens. Her
kan SSLUG's velskrevne og ikke mindst /forstaaelige/ Linnuxboeger
<http://www.linuxbog.dk/> bestemt ogsaa anbefales, isaer hvis man som
de fleste mac brugere er novcie i *nix.

--
Morten