Airport Extreme i 12"
Fra : Jonas Voss

Dato : 03-12-03 16:01

Jeg har lige fået en 12" PB ind ad døren og har sat Airportkortet i
som beskrevet i vejledningen. Maskinen insisterer dog på, at der ikke
er noget AirPort-kort i maskinen (iflg. ASP), og den dukker ej heller
op i listen over gyldige netværksforbindelser. Jeg kan heller ikke
tilføje den.

Er der nogle gode forslag til hvad jeg kan prøve at gøre for at få den
til at virke, udover at tage kortet ud, og sætte det i igen, det har
jeg nemlig prøvet.

BOFH-excuse: A star wars satellite accidently blew up the WAN.

Fra : Peter Kiil

Dato : 03-12-03 17:11

Jonas Voss - voss@null.dk on 03/12/03 16:01 wrote:

> [...]
>
> Er der nogle gode forslag til hvad jeg kan prøve at gøre for at få den
> til at virke, udover at tage kortet ud, og sætte det i igen, det har

Det virker meget som om kortet en af delene er defekt. Det skulle ikke være
nødvendigt at foretage sig noget udover at isætte kortet og tænde for dyret.
At ASP ikke kan se kortet tyder lidt på at det er defekt. Prøv at få det
byttet.

--
/peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-12-03 17:13

Peter Kiil wrote:

> [...]
> At ASP ikke kan se kortet tyder lidt på at det er defekt. Prøv at få det

Det var også min anelse. Tak for rådet.

You moved your mouse. Windows needs to be restarted in order for the
changes to take effect. Do you want to restart your computer now?

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-12-03 19:41

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Det var også min anelse. Tak for rådet.

Og du er helt sikker på, at det er trykket ordentligt på plads i
stikket? Jeg har nemlig tit samlet en iMac for derefter at konstatere,
at jeg ikke har fået trykket RAM-klodsen ordentligt på plads eller
lignende. Det var da værd at prøve, før du sender kortet retur.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-12-03 23:19

On 2003-12-03, Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogle gode forslag til hvad jeg kan prøve at gøre for at få den
> til at virke, udover at tage kortet ud, og sætte det i igen, det har

Det skal sige klik nÃr du sÃtter kortet i. Det er en del vold
der skal til.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-12-03 08:31

Povl H. Pedersen <povlhp@via-epia.home.terminal.dk> wrote:

> Det skal sige klik nÃr du sÃtter kortet i. Det er en del vold
> der skal til.

Nu har Jonas altså ikke de største overarme..........................

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-12-03 11:00

In dk.edb.mac, [2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Nu har Jonas altså ikke de største overarme..........................

Hov-hov, du er vist ikke større end du kan ligge ned

- In /dev/null no one can hear you scream -

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-12-03 13:25

Jonas Voss wrote:

> Hov-hov, du er vist ikke større end du kan ligge ned

Pas på Jonas, han går til karate

Fra : Morten

Dato : 07-12-03 03:39

> Hov-hov, du er vist ikke storre end du kan ligge ned

Det er din raekkevide der er afgoerende, kan de tynde arme monstro naa
ind over maven?

--
Morten

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-12-03 11:00

In dk.edb.mac, Povl H. Pedersen <povlhp@via-epia.home.terminal.dk> wrote:

> Det skal sige klik nÃr du sÃtter kortet i. Det er en del vold
> der skal til.

Det synes jeg også det gjorde, men der er no go. ASP melder blot 'No
information found', eller lignende.

Virtual memory: Something none of us has enough of.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-12-03 17:53

On 2003-12-06, Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Det synes jeg også det gjorde, men der er no go. ASP melder blot 'No
> information found', eller lignende.

Nu har jeg en iBook 12" i stedet for. Her kan man, når kortet er
på plads kun se ca. 1 mm printplade rage ud. Til at starte med havde
jeg heller ikke fået mit ordentligt på plads, og prøvede igen med mere
vold. Nu sidder kortet jævnt godt fast.

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-12-03 00:50

In dk.edb.mac, Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> wrote:

> [...]
> på plads kun se ca. 1 mm printplade rage ud. Til at starte med havde
> jeg heller ikke fået mit ordentligt på plads, og prøvede igen med mere

Hmm, det kan være jeg skal give den en ekstra tur på mandag, måske med
et håndkantslag (:

Tak.

   "When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."

Fra : Michael Holm

Dato : 08-12-03 16:56

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Hmm, det kan være jeg skal give den en ekstra tur på mandag, måske med
> et håndkantslag (:
>
> Tak.

vi har træning i aften med med træsværd og træstave
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 08-12-03 13:54

> [...]

> på plads kun se ca. 1 mm printplade rage ud. Til at starte med havde
> jeg heller ikke fået mit ordentligt på plads, og prøvede igen med mere

Og det var lige det der skulle til. Den fik et ekstra tryk, og nu
virker det.

Tak for det.

   "When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."