VBA og CPU
Fra : Hans Andersen

Dato : 05-12-00 15:34

Hej med jer.

Nu har jeg efterhånden lavet nogle forskellige smårutiner i nogle
accessdatabaser rundt omkring, og en af de ting, jeg har lagt mærke til, er
at når først Access kører en VBA rutine, der f.eks. løber en hel database
igennem, så er der sgutte noget CPU til andre programmer. Og det er hvad M$
kalder multitasking, hehe.

Anyways. Nogen der kender en kommando i VBA/Access, der tildeler systemet en
smule CPU (så det f.eks. kan få tid til at opdatere skærmen).

Jeg kan huske en tidlig Pascal/Delphi et eller andet, hvor den kommando
Yield; hvis det hjælper nogen

-Hans

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 15:47