Framecolor? Hvordan??
Fra : Lunah Lauridsen

Dato : 02-12-03 11:02

Jeg vil gerne ha mine linier mellem mine framesm sorte. Hvordan
gør jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lunah Lauridsen

Dato : 02-12-03 11:44

Og lige et spørgsmål mere. Kan man låse linierne der deler
siden??

Jeg er ny, i brugen med frames, kan i nok se...

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-12-03 12:06

Lunah Lauridsen wrote:

> Og lige et spørgsmål mere. Kan man låse linierne der deler
> siden??
>
> Jeg er ny, i brugen med frames, kan i nok se...

Ja, det kan jeg forstå, og derfor vil jeg ikke anbefale dig at du fortsætter længere ned af den sti.
http://www.lazycat.org/postcards/frames.html

Drop framesne fra det forrige årtusinde og benyt i stedet CSS til positionere dit layout.
http://www.html.dk/artikler/
http://www.htmldog.com/
http://css.maxdesign.com.au/selectutorial/index.htm
http://www.w3schools.com/css/default.asp

Hintzmann c",)

Fra : jopa

Dato : 02-12-03 12:16

Lunah Lauridsen <LL4@kabelnettet.dk> skrev bla:
> Og lige et spørgsmål mere. Kan man låse linierne der deler
> siden??

noresize>
Mener jeg at kunne huske

Borderne vil altid være hvide så hut jeg visker.
Du kan fjerne dem med border="0" hvilket forøvrigt ikke er valid kode, men
det er vel blot din personlige side du nørkler med ik!

Ps Frames/Rammer er et dårligt valg af mange grunde bla indexering af de
enkelte frames.
Siden du ikke er kommet videre vil jeg foreslå dig at bruge CSS i stedet.

Der findes en udemærket tutorial på de sider du befinder dig.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk