height="100%"?
Fra : Magnus

Dato : 01-12-03 20:06

td>

Denne tabel er i en celle af en anden tabel som er højere end denne her.
Er der ikke en måde hvorpå jeg defineret at denne tabel skal fylde det hele
i højden som man gør det med width="100%" burde man så ikke også kunne gøre
det med height="100%"?

/Magnus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-03 21:44

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev :

> [...]
>i højden som man gør det med width="100%" burde man så ikke også kunne gøre

Brug css til det

width="100%">
--
Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-12-03 10:36

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Brug css til det

> width="100%">

Det virker - præcis som height="100%" - kun i quirks mode. Det er
ikke muligt at sætte 100 % højde på en tabel i standardmode.
--
Jens Gyldenkærne Clausen