Skærme
Fijala 3554
En velegnet fladskærm til spil etc.
Fra : Peter Clausen

Dato : 01-12-03 17:25

Kære læsere

Jeg skal til at købe en fladskærm, og derfor ville jeg lige høre om der
nogen der ka anbefale en god LCD skærm som kan bruges til spil,
grafikbehandling etc. Den skal helst ligge omkring de 3500,-

På forhånd tak

Peter Clausen
p_clausen@pc.dk

Fra : Zulu

Dato : 01-12-03 19:44

Peter Clausen wrote:
> [...]
> der nogen der ka anbefale en god LCD skærm som kan bruges til spil,
> grafikbehandling etc. Den skal helst ligge omkring de 3500,-

groups.google.com er har fantastisk funktion, der gør at man kan søge i
tidligere indlæg, og dem er der en hel del af som minder om dit.

Zulu

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 01-12-03 20:24

Hej
> groups.google.com er har fantastisk funktion, der gør at man kan søge i
> tidligere indlæg, og dem er der en hel del af som minder om dit.

Det er rigtigt, men der kommer jo også mange nye skærme hele tiden :)

Mvh
Hans

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 01-12-03 21:24

Peter Clausen wrote:
> Jeg skal til at købe en fladskærm, og derfor ville jeg lige høre om
> der nogen der ka anbefale en god LCD skærm som kan bruges til spil,
> grafikbehandling etc. Den skal helst ligge omkring de 3500,-

LG Flatron L1710B
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967938

--
Martin K

Fra : MA

Dato : 03-12-03 11:19

LCD skærm som kan bruges til spil,
> grafikbehandling etc. Den skal helst ligge omkring de 3500,-

Hvis spil er sagen:
Samsung Syncmaster 172X LCD med responstid på 12 ms, kontrast ratio på 1:500
og 11 mm brede kanter.
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1033&page=1
http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,113583,00.asp
http://www.extremeoverclocking.com/reviews/monitors/Samsung_172x_1.html
http://www.prad.de/guide/screen846.html (540 euro)
Skærmen er fra november 2003 og ses endnu ikke på edbpriser.dk.

Fra : Erik

Dato : 03-12-03 17:06

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> skrev i en meddelelse news:3fcdb879$0$9803$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> LCD skærm som kan bruges til spil,
>
> Hvis spil er sagen:
> Samsung Syncmaster 172X LCD med responstid på 12 ms, kontrast ratio på 1:500
> og 11 mm brede kanter.

Denne skærm er _totalt_ uegnet til spil.
Den får dumpekarakter hos bla. Tomshardware:
http://www.tomshardware.com/display/20031105/lcd-17.html

--
Erik

Fra : Dr.Ralph

Dato : 03-12-03 18:51

> Denne skærm er _totalt_ uegnet til spil.
> Den får dumpekarakter hos bla. Tomshardware:
> http://www.tomshardware.com/display/20031105/lcd-17.html

Bemærk lige, at selv samme skærm får ros hos 3 andre pc sites for sine
egenskaber i spil, så enten har Tom fået et eksemplar med fejl i eller også
er det blot en af de gentagne ringe anmeldelser fra Tom's af - der enten
skyldes dårlige anmeldere eller fordi Tom's anmeldelser tydeligt bærer præg
af at rose produkter fra firmaer, der er hans sponsorer og kritiserer
profdukter fra firmaer, der ikke er hans sponsorer.

Så jeg ville lige slå koldt vand i blodet og vente på endnu en anmeldelse
før jeg begraver 172X.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph