Tv-udgang på ASUS V9280 v52.16
Fra : H@nsen

Dato : 01-12-03 10:57

Jeg kan ikke få det til at virke

Har hentet opdaterede drivere osv. men intet hjælper, er der nogen der sider
med samme kort og kan hjælpe ?

Burde TV-tool ikke kunne se chippen på dette kort ?

Se lidt snapshots i news:dk.binaer

Fra : Thomas

Dato : 01-12-03 11:18

Hvilken tv-chip sidder der på? (ses øverst under "avanceret")
Thomas

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:5gEyb.2440$kL3.1271@news.get2net.dk...

Fra : H@nsen

Dato : 01-12-03 11:23

Thomas wrote:
> Hvilken tv-chip sidder der på? (ses øverst under "avanceret")
> Thomas

TV kodnings type "Phillips 7104"

Chip Type " Geforce4 Ti 4200 with 8xAgp

Hvar det en af disse ?

Fra : Thomas

Dato : 01-12-03 11:31

jep - gå ind på http://tvtool.info/index_e.htm under faq, og find din chip.
Den skulle være understøttet af tvtool.

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:KDEyb.2705$u44.290@news.get2net.dk...

Fra : H@nsen

Dato : 01-12-03 11:43

Thomas wrote:
> jep - gå ind på http://tvtool.info/index_e.htm under faq, og find din
> chip. Den skulle være understøttet af tvtool.

Ja det burde den være, men får stadigvæk fejl ved brug af tvtool Se evt.
post i news:dk.binaer

Fra : Thomas

Dato : 01-12-03 11:53

er dit tv tilkoblet og tændt når du forsøger? Det kan være det.

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:jXEyb.2921$W94.755@news.get2net.dk...

Fra : H@nsen

Dato : 01-12-03 12:01

Thomas wrote:
> er dit tv tilkoblet og tændt når du forsøger? Det kan være det.

Både ja og nej, har prøvet begge muligheder... men uanset hvordan det gøres
burde chippen jo kunne ses af tv-tool

Fra : Thomas

Dato : 01-12-03 12:14

Så har jeg ikke et svar, medmindre tv-chippen alligevel ikke er understøttet
(anden version etc.).

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:zbFyb.3052$we4.1240@news.get2net.dk...

Fra : H@nsen

Dato : 01-12-03 21:50

H@nsen wrote:
> [...]
> der sider med samme kort og kan hjælpe ?
>
> Burde TV-tool ikke kunne se chippen på dette kort ?

Ingen der har dette kort og som kan hjælpe ?

Hører der et splitterkabel til den svhs udgang, dvs. har kortet både ind og
ud på samme stik ?