Temp. på Asus 7700 GTS ?
Fra : Louby

Dato : 17-04-01 16:00

Hej NG

Jeg har et Asus 7700 GTS II og vil gerne vide om det er normalt at min temp.
ligger på ca. 55 grader. Hvis det er for højt hvad kan i så anbefale at jeg
skal/kan gøre.
Mit problem er at når jeg har haft PC tændt et par timer og vil genstarte
den, går det fint lige indtil skrivebordet kommer frem så går skærmen i
sort. Hvis jeg slukker og tænder for skærmen kommer skærmens egne
testbilleder på. Jeg skal vente ca 5 minutter med alt slukket før jeg kan
starte igen.

Hilsen Louby

Fra : Ejvind Toft

Dato : 17-04-01 18:37

tja jeg ved ikke om det kan hjælpe dig som sådan men jeg har med mit grs
kort oplevet at de bedste drivere til den er beta driverne 11.01 og 12. Prøv
at skifte over til nogen andre drivere. mit grafikkort bliver omkring 53
grader og den kører fint så tror ikke din temp der er noget galt med

SoulWalker

Fra : monotone

Dato : 17-04-01 18:58

Mit ligger normalt mellem 53 og 57 grader og jeg har ingen problemer.
Det er muligvis noget andet???

Fra : JK

Dato : 18-04-01 07:46

"Louby" <louby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et Asus 7700 GTS II og vil gerne vide om det er normalt at min
temp.
> ligger på ca. 55 grader.

Mit kort ligger på 51 grader - og efter hvad jeg kan se i resten af tråden,
tror jeg at de temperaturer som er nævnt, nok er meget normale - selvom det
lyder lidt højt.

/JK

Fra : Louby

Dato : 18-04-01 15:18

Jeg takker for alle jeres oplysninger og de HAR hjulpet mig, dog ikke til
det bedre for jeg tror nu at det er min skærm der er problemet og som
har behov for en pause efter lang tids brug. Så jeg må prøve at låne en
skærm et sted for at få det af/bekræftet.

Hilsen Louby