Printe fra Photoshop
Fra : Anker Norup

Dato : 01-12-03 10:36

Efter at have installeret den nye Panther på min G4, kan jeg simpelthen ikke
printe fra Photoshop til min Epson 2100? Jeg har prøvet både via USB og
Firewire. Andre der har oplevet tilsvarende problemer og jeg skal lige
tilføje, at det kun er fra Photoshop, der er problemer?

Mvh. Anker

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-12-03 19:23

Anker Norup <norup@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Firewire. Andre der har oplevet tilsvarende problemer og jeg skal lige
> tilføje, at det kun er fra Photoshop, der er problemer?

Hej

Du har formodentlig fundet løsningen nu ?? Men jeg har lige haft
problemet med iPhoto og min HP Officejet d155xi netværksprinter.

Jeg har virkelig rodet for at finde løsningen men gik tilfældigt ind i
systemindstillinger/Udskriv & Fax og lave de indstillinger som ikke var
her (åbenbart) for nu virker det !!!

Ved ikke om det evt. kan hjælpe dig ??

Gode tanker Karen