Uriah Heep og Deep Purple i Aarhus
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 30-11-03 21:26

Hvis man stikker hovedet indenfor hos www.metal-coven.dk ligger der en
anmeldelse af gårsdagens dobbeltkoncert med Uriah Heep og Deep Purple klar.

Bare følg linket på forsiden.....................

P.S Det var en helt igennem fed aften - godt man sikrede sig billet i tide.
--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-03 22:47

Metal Coven.dk wrote:
> [...]
>
> Bare følg linket på forsiden.....................
>
> P.S Det var en helt igennem fed aften - godt man sikrede sig billet i

/Finn

Fra : Torben Wridt

Dato : 02-12-03 17:39

"Metal Coven.dk" <no@way.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Andreas
> www.metal-coven.dk
> Metalmusik, koncerter, festivals, interviews, anmeldelser........

Hej!
Enig! Det var et brag af en koncert som gjorde turen på ca. 400km T/R
Sønderborg til en leg.
Iøvrigt var det jo næsten præcist 30 år siden, at Deep Purple måtte aflyse
en koncert i Aarhus pga. tåge i London hvilket gjorde, at deres fly ikke
kunne lette. Jeg husker sgu' godt turen fra Fredericia til Aarhus i stiv
snestorm. Det var røvtur at komme til Aarhus for at erfare, at det
arrangementet var aflyst.....
Men bedre sent end aldrig......

Mvh,
Torben,