Kondomer...?
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-11-03 17:58

Jeg fik lige den tanke, at det kunne være en idé at have nogle kondomer og
måske noget massageolie liggende for det tilfælde, at jeg kunne få brug for
det.

Da jeg besøgte nogle internetbutikker, der sælger kondomer, fandt jeg ud af,
at der er mange varianter. Har I nogle gode råd, I vil dele med mig? Hvordan
finder jeg i øvrigt ud af, hvilken størrelse jeg skal bruge?

Har I nogle erfaringer med massageolie? Er der dufte, der virker specielt
erotiske eller romantiske?

Det er nu ikke, fordi det aktuelt er realistisk, jeg får brug for kondomer
eller massageolie, men jeg har læst, kondomer kan holde sig fem år, og jeg
forestiller mig, det vil virke forkert eller være for sent at skulle købe
dem på vej hjem med en sød pige.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : BorreBoy

Dato : 30-11-03 18:35

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> skrev i en meddelelse
> Har I nogle erfaringer med massageolie?

Eros er fantastisk. Både som massageolie og glidecreame

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-03 07:22

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> skrev i en meddelelse
>
> Eros er fantastisk. Både som massageolie og glidecreame

Hvis man har et polyurethan kondom i sin tegnebog, er man altid klar. Det
behøver såmænd ikke være indpakket for polyurethan-polymeren holder sig
uendelig trods luft og lys og tåler alt smøremiddel - fx forhåndenværende
smør, olie, spyt,

De koster to for 45 kr på apoteket, men er ikke helt så lette at få rullet
på som gummikondomer. Øv dig først. De kan genbruges uendeligt.

Fra : Anita

Dato : 30-11-03 19:27

> [...]

> måske noget massageolie liggende for det tilfælde, at jeg kunne få brug

Hej Børge.

Jeg vil ud fra mit kendskab til dig og det du har skrevet her i gruppen,
råde dig til at tage det helt med ro. Hvis en dag du skulle møde en kvinde,
som du kunne ende ud med et seksuelt forhold til, har jeg svært ved at
forestille mig, at du ville kaste dig ud i den seksuelle del allerede den
første aften. Hvis det er tilfædet, kan du jo sagtens tage det roligt og
først erhverve dig udstyret, når der begynder at være amoriner i luften. Det
ville jeg i hvert fald selv vælge, da det er lidt spild af tid og penge at
handle ind til noget, der måske engang sker.

Men hvis du tror, det kan sætte lidt "fut" i en proces hos dig selv, skal du
selvfølgelig ikke holde dig tilbage.
Venligst Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-11-03 20:25

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ud fra mit kendskab til dig og det du har skrevet her i gruppen,
> råde dig til at tage det helt med ro.

Det ender jeg sikkert også med at gøre denne gang.

> [...]
> forhold til, har jeg svært ved at
> forestille mig, at du ville kaste dig ud i den seksuelle del allerede den

Det er sikkert rigtigt. På den anden side vil jeg nok blive lige overrasket,
uanset om det sker den første, tiende eller enhver anden dag.

> Hvis det er tilfædet, kan du jo sagtens tage det roligt og først erhverve
> dig udstyret, når der begynder at være amoriner i luften.

Tja, hvis jeg da ikke bare tror, det er indbildning, at der kan være
amoriner i luften.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-11-03 23:47

> [...]
> måske noget massageolie liggende for det tilfælde, at jeg kunne få brug

Det kan vel aldrig skade. Hvis ikke du når at bruge kondomerne inden
udløbsdatoe, så er det jo heller ikke noget der kommer til at ruinere dig.

> [...]
Hvordan
> finder jeg i øvrigt ud af, hvilken størrelse jeg skal bruge?

Men mindre du er specielt stort eller småt udstyret, så tager du bare den
første den bedste pakke. Når så du kommer hjem åbner du pakken og prøver en
af dem på. På den måde får du prøvet at sætte et på uden at der er
"spændinger" i luften, og du finder ud af om de passer.

Hvis det nu viser sig at det falder af, så skal du have en mindre størrelse,
og hvis det strammer fro meget, så skal du have en større størrelse.

> Har I nogle erfaringer med massageolie? Er der dufte, der virker specielt
> erotiske eller romantiske?

Du kan normalt få massageolier hvor duftenes egenskaber (afslappende,
ophidsende...) er markeret på dem. Ellers spørger du dig bare frem, og beder
om at få lov til at dufte til olien inden du køber den. Hvis ikke du kan få
lov til at dufte, så skal du finde dig en anden butik.

Better safe than sorry.

Lars

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-12-03 10:27

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan vel aldrig skade. Hvis ikke du når at bruge kondomerne inden
> udløbsdatoe, så er det jo heller ikke noget der kommer til at ruinere dig.

Det var også noget i den retning, jeg tænkte.

> Men mindre du er specielt stort eller småt udstyret, så tager du bare den
> første den bedste pakke.

Ok. Næste spørgsmål er, om de skal være med eller uden profil (hvad det så
er). Farve og smag betyder vel ikke så meget i første omgang.

> [...]
beder
> om at få lov til at dufte til olien inden du køber den.

Det er lidt svært på internettet. I øvrigt er det ikke kun mig, der skal
tænde på den.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-12-03 20:34

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. Næste spørgsmål er, om de skal være med eller uden profil (hvad det så
> er). Farve og smag betyder vel ikke så meget i første omgang.

Personligt har jeg aldrig kunnet mærke forskel på om de var med eller uden
profil (om de snævre ind lige før hovedet, så de får facon, eller om de bare
er lige ud) , om det var med eller uden riller, knopper eller noget andet.
Ej heller om de var med eller uden reservoir (beholder til sæd). Jeg mener
at man i et kuponkatalog kan købe et udvalg af forskellige slags, hvis man
har lyst til at prøve sig frem.

Nej det bliver nok lidt svært.

Lars

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-12-03 09:46

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
>
> Da jeg besøgte nogle internetbutikker, der sælger kondomer, fandt jeg
> ud af, at der er mange varianter. Har I nogle gode råd, I vil dele

Well, jeg kan da varmt anbefale at man bruger kondomer med riller eller
knopper.
Så vidt jeg husker blev min første kæreste i sin tid ganske begejstret for
den gule Plan-model, fordi den gav hende ekstra stimulering, og jeg skal da
bestemt heller ikke brokke mig, da hendes yderligere entusiasme bestemt også
kom mig selv til gode!
;-D

Umiddelbart ville jeg nok tilråde dig at købe en billig Plan-prøvepakke på
apoteket, hvor der er eet af hver af deres kondomer. Så kan du tjekke
størrelsen og dernæst prøve de forskellige typer, når du finder dig en
partner, så i kan finde ud af, hvilken model I bedst kan li'.

Anders Peter Johnsen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-12-03 10:28

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Well, jeg kan da varmt anbefale at man bruger kondomer med riller eller
> knopper.

Mange tak. Nu har jeg lidt mere at gå efter i internettets butikker. Jeg er
nok for genert til at gå ind i en butik og købe kondomer, især når jeg ikke
umiddelbart skal bruge dem til noget.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-12-03 20:40

> [...]
er
> nok for genert til at gå ind i en butik og købe kondomer, især når jeg

Det ved de jo ikke

Lars

Fra : sb

Dato : 01-12-03 10:49

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> wrote in message news:<3fca21bd$0$69901$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> at der er mange varianter. Har I nogle gode råd, I vil dele med mig? Hvordan
> finder jeg i øvrigt ud af, hvilken størrelse jeg skal bruge?

Man siger, at sex er en af de gratis gælder, men tag lige et kig på
priserne på kondomer! Nogle er enormt dyre uden at det gør nogen som
helst forskel. Desuden er der nogle kvinder der ikke kan tåle alle de
der mrækelige cremer osv. som de dyre kondomer har.

Den billigste type har altid været apotekernes "Plan" såvidt jeg ved.
Det er rigtig at man kan få nogle til en lavere gns-pris på
internettet eller postordre, men hvad får man? Og hvis du pt. ikke har
nogen at have sex med, så er det jo lidt rigeligt at købe 100-500
sådan som det vist ofte er betingelsen.