Filmtip: En verden udenfor
Fra : zcully

Dato : 30-11-03 14:55

Kommer på TV2 kl. 20:55 iaften.
Gør dig selv den tjeneste at se den hvis ikke du har set den. Den er
ultrafed. Der er en grund til at den ligger nummer 2 på imdb liste over de
250 bedste film

/Zcully

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-11-03 15:27

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kommer på TV2 kl. 20:55 iaften.
> Gør dig selv den tjeneste at se den hvis ikke du har set den. Den er
> ultrafed. Der er en grund til at den ligger nummer 2 på imdb liste over de
> 250 bedste film

Desværre, jeg skal se At klappe med en hånd på DR2

Fra : Andrew

Dato : 30-11-03 15:59

> Desværre, jeg skal se At klappe med en hånd på DR2

Et af livets allersværeste valg er vel dette!

/anders

Fra : Taba

Dato : 30-11-03 16:38

Filmen er bedre kendt som The Shawshank Redemption:
http://www.imdb.com/title/tt0111161/
Og ja, IMO er det en af de bedre film

/Taba