Chipsaway
Fra : Thomas Krabbe Søe

Dato : 30-11-03 18:44

Halløj,

Er der nogle af jer der har erfaringer med ChipsAway? Hvordan er kvaliteten
af deres arbejde, - kan det ses efterfølgende mv.
Hvad er prisen for eksempelvis udbedring af en "Bilka"-bule?

Er det rigtigt at de kommer til kunden og ikke omvendt?

Venligst Thomas

Fra : ENN

Dato : 30-11-03 18:58

Kvaliteten er helt fin de kan deres kram MEN de kommer efter min erfaring
kun meget nødigt ud til kunden - de vil helst hente bilen og så komme med
den senere. Jeg tror det er fordi de skriver noget mere tid på regningen end
der går med buleopretningen- og så selvfølgeligt fordi de gerne vil have
bilen ind på eget værksted hvor de har alle deres remedier.

Du kan næsten få delen omlakeret for samme pris som de tager for at rette
bulen.

Fra : Henning

Dato : 30-11-03 23:49

On Sun, 30 Nov 2003 18:44:03 +0100, "Thomas Krabbe Søe"
<thomas@krabbe-soe.dk> wrote:

> [...]
>Hvad er prisen for eksempelvis udbedring af en "Bilka"-bule?
>
>Er det rigtigt at de kommer til kunden og ikke omvendt?

Der var en flersidet artikel i seneste nummer af Penge & Privatøkonomi
www.penge.dk. De anbefalede dem ikke direkte, men roste dem meget.
Specielt i en salgssituation ville det være en god ide at ofre 5.000,-
for at få 20.000 mere hjem!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : flemming

Dato : 30-11-03 23:56

for en enkelt bule er prisen 750 kr incl moms

--
BR
Flemming

Fra : David Bjergsø

Dato : 01-12-03 09:29

> "Thomas Krabbe Søe" <thomas@krabbe-soe.dk> skrev i en meddelelse

> kvaliteten

Hej,

Prøv da at kiggge på dem her, og de kommer ud og gør det hos dig, eller hvor
det passer dig bedst... http://www.nopaint.dk

/David

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 01-12-03 09:54

"Thomas Krabbe Søe" <mailto:thomas@krabbe-soe.dk> skrev i en meddelelse
"Chipsaway"
> Er der nogle af jer der har erfaringer med ChipsAway? Hvordan er kvaliteten
> af deres arbejde,

Vi fik udfyldt en mindre bule samt udbedret de øvrige skrammer i højre bagdør.
Miseren opstod i en parkeringskælder hvor et autoværn kørte ind i bilen bagfra (ny
bil, der er længere og bredere...) Derudover fik vi puttet lidt maling på kappen
til et af sidespejlene (ny bil etc.). Det gav vi kr. 2500,- for.

> kan det ses efterfølgende mv.

Nej. Jeg ved nogenlunde hvor bulen var men sgisme om jeg kan udpege stedet
nøjagtigt nu om dage.

Ebbe - der ikke lavede den bule men har lavet en næsten magen til i den anden
bil

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.116.55)

Fra : NIL

Dato : 01-12-03 11:14

> [...]
kappen
> til et af sidespejlene (ny bil etc.). Det gav vi kr. 2500,- for.

Åhja...de autoværn er er ikke til at stole på!

Hilsen
NIL

Fra : Leonard

Dato : 01-12-03 17:07

"Thomas Krabbe Søe" <thomas@krabbe-soe.dk> wrote:

>Er der nogle af jer der har erfaringer med ChipsAway? Hvordan er kvaliteten
>af deres arbejde, - kan det ses efterfølgende mv.

Jeg ved ikke hvordan de er til buler og skrammer i lak, men stenslag i
ruder får de ikke lov til at lave mere, der er Mobil-Glas meget
dygtigere.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Brian M

Dato : 01-12-03 17:42

"Thomas Krabbe Søe" <thomas@krabbe-soe.dk> wrote in message news:<3fca2c55$0$17624$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
> Hvad er prisen for eksempelvis udbedring af en "Bilka"-bule?
>
> Er det rigtigt at de kommer til kunden og ikke omvendt?

Tjaa, jeg er ikke sikker på at alle deres folk er lige gode, da der jo
er en del håndværk i at rette buler ud. Jeg mener kun de får et mindre
uddannelseskursus og ikke behøves at have været hånværkerer tidligere.
Jeg havde selv en "Bilka-bule" model større, som en Chipsaway mand
forsøgte at fjerne. Da det ikke lykkedes ham at rette bulen
ud,forsøgte han at spartle og male. Resultatet er ikke imponerende, da
det ikke blev helt lige pga den dårlige udretning. Samtidig kunne han
ikke ramme farven, selv om han forsøgte 3 gange. Hvis man kikker på
døren forfra passer det rimeligt, men kikker man bagfra er der et
stort område (15x15cm) som er meget lysere end resten af bilen. Det
undrede mig at han kun brugte hans standard farver, Hos rigtige
autolakerer justerer de på standard farven for at ramme precist, hvis
bilen er falmet er lign. men det er de heller ikke lige gode til alle
sammen.