Norman (TDC) - undgå popup-vinduer?
Fra : Steffen

Dato : 30-11-03 19:49

Jeg har lige downloadet og installeret Norman Antivirus og Firewall fra TDC.
Hvordan indstiller jeg den, så jeg ikke får popup-reklamer? I øvrigt sker
det ofte, når jeg går ind på TDC's Webmail, så popper der en reklame op!
Steffen

Fra : Alf

Dato : 30-11-03 23:03

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> det ofte, når jeg går ind på TDC's Webmail, så popper der en reklame op!

Skift IE ud med Mozilla...

Works for me!

Alf

Fra : Vikingen

Dato : 01-12-03 13:04

"Alf" <alfblumedette@XXXskalvækhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skift IE ud med Mozilla...
>
> Works for me!
>
> Alf

Skift IE og Mozilla ud med Opera

Thomas

Fra : Claus Madsen

Dato : 01-12-03 00:15

Steffen wrote:
> [...]
> det ofte, når jeg går ind på TDC's Webmail, så popper der en reklame op!

Der findes glimrende gratis popupstoppere - foruden Mozilla kan nævnes
http://endpopups.com

Virker glimrende!
CM

Fra : Anders S..

Dato : 01-12-03 09:18

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ofte, når jeg går ind på TDC's Webmail, så popper der en reklame op!

Rygterne siger at der i denne uge skulle komme en opdatering af firewallen,
hvor der bla. skulle være en popup stopper indbygget.

MVH
Anders