JSP action event
Fra : Henrik

Dato : 30-11-03 08:46

Hej NG !

Hvis man har en JSP side med en knap på. Hvordan får jeg så kaldet
returneret tilbage til jsp-siden, når knappen returneres - altså hvordan
fanger jeg hvilken knap der er trykket ?

ps. jeg tror det er noget med jbo:event.........

/Henrik

Fra : Michael

Dato : 05-12-03 23:38

Hej,

> Hvis man har en JSP side med en knap på. Hvordan får jeg så kaldet
> returneret tilbage til jsp-siden, når knappen returneres - altså hvordan
> fanger jeg hvilken knap der er trykket ?

Hvis ellers jeg har forstået det rigtigt, så kan du bruge <form
action=din_jsp_side.jsp method=post> og så lægge din knap ind på formen. I
din jsp side checker du så øverst oppe om
request.getParameter("din_knaps_navn") er != null og "", og hvis det er
tilfældet så er der trykket på knappen.

Mvh Michael
www.hyperpal.com