savner anbefalinger af anti-apam software
Fra : Fax_Modem

Dato : 30-11-03 13:54

Hejsa

Jeg ved ikke helt om dette er den rigtige gruppe...hvis ikke må i lige puffe
mig i den rigtige retning.

Sagen er den at jeg er blevet noget så træt af den evindelige spam der
vælter ind i Inbox. Hvis I derfor har nogle gode råd eller anbefalinger af
anti-spam software vil jeg blive meget lettet :)

forsat go' søndag

--
/ Fax_Modem
<< Ved svar fjern NOSPAM fra email/

Fra : Calle.

Dato : 30-11-03 13:56

www.spampal.org

--
Calle

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-11-03 16:20

Calle. wrote :

> www.spampal.org

hørt!

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-03 23:44

On Sun, 30 Nov 2003 15:19:43 +0000 (UTC), Jesper Stocholm
<j@stocholm.invalid> wrote:

>hørt!

Hvis man altså bruger et såkaldt "standard" mail-program.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Calle.

Dato : 01-12-03 13:31

Morten Bowman wrote:

> Hvis man altså bruger et såkaldt "standard" mail-program.

det ser da ud til at spørgeren bruger OE, og det er et standard

--
Calle

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-12-03 16:07

Morten Bowman wrote:

> Hvis man altså bruger et såkaldt "standard" mail-program.

Den spampal jeg hentede fra ovenstående url understøtter både POP3
og IMAP, så hvis mailklienten er så "standard" at den understøtter
enten POP3 eller IMAP, så burde den være i vinkel. Jeg har ikke
testet IMAP, men POP3 understøttelsen ser ud til at fungere fint
med min Netscape..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-12-03 13:09

On Mon, 01 Dec 2003 16:06:40 +0100, Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com>
wrote:

> [...]
>enten POP3 eller IMAP, så burde den være i vinkel. Jeg har ikke
>testet IMAP, men POP3 understøttelsen ser ud til at fungere fint

Set det er jo noget andet. Som jeg læste det skulle man have et af disse
"standard"-emailprogrammer. Ellers kunne de jo bare have skrevet at det
understøtter pop3 og imap.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-11-03 18:21

Den 30 nov 2003 skrev Fax_Modem i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg ved ikke helt om dette er den rigtige gruppe...hvis ikke må i
> lige puffe mig i den rigtige retning.

dk.admin.netmisbrug

Lars Klintholm

Fra : Lars

Dato : 30-11-03 23:20

On Sun, 30 Nov 2003 13:53:49 +0100, "Fax_Modem"
<jtm.andersenREMOVENOSPAM@get2net.dk> wrote:

>Sagen er den at jeg er blevet noget så træt af den evindelige spam der
>vælter ind i Inbox. Hvis I derfor har nogle gode råd eller anbefalinger af
>anti-spam software vil jeg blive meget lettet :)

Den indbyggede i Mozilla Thunderbird Mail er jeg *meget* glad
for.

<http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/>

--
Lars,