Andet multimedie
Kalender som julegave ??
Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-11-03 18:34

Hej Gruppe,

ved ikke om dette er det rette sted, men har i et forslag til, hvilket
program der er godt til at lave en kalender med børnene på - det er jo
en god gave til bedsteforældrene..........

Jeg forestiller mig noget med, at øverste halvdel er et billede og
nederste er selve kalenderen.

Nogen der kan hjælpe ?

vh. Morten

Fra : SvenP

Dato : 30-11-03 20:15

I Microsoft Publisher, er det rigtig nemt, hvis man altså har adgang til
det.

Mvh. Sven

Fra : Storm

Dato : 30-11-03 23:02

SvenP <saerlig@jubiimailns.dk> wrote:

> I Microsoft Publisher, er det rigtig nemt, hvis man altså har adgang til
> det.

Ellers kan du se på:

http://www.timeanddate.com

Her kan du vælge og brugertilpasse en måned og gemme som html, eller
lave en pdf pr. måned.
html'en kan du åbne/redigere i Word og sætte billede ind hvis du ikke
har bedre.
pdf'en kan du bruge i mange progammer, men det kommer jo an på hvad du
har af muligheder.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Britt Malka

Dato : 01-12-03 11:29

Du kan bruge Adobe Photoshop Album (49,95 $) - www.adobe.com
--
Britt Malka
Send dit bedste scoretrick og vind - http://www.tips-og-tricks.com/vind.html

Fra : Erik Hansen

Dato : 02-12-03 23:27

Hej Morten

Hvis du køber denne måneds nr. af "digital foto" for kr. 60. Kan du på den
medfølgende skive finde et superprogram, til at lave kalendere med, og så er
det gratis.

Med venlig hilsen
Erik

Fra : kirhed

Dato : 08-12-03 23:16

Hej Morten
Jeg har lige lavet en bordkalender i Publisher til julegave. Den skal
lamineres, foldes og stå på bordet som et trekantet tårn. Den er blevet
ret flot synes jeg. Hvis du vil have den, kan du sende mig en mail:
kirstenhedegaard@hotmail.com

Mvh Kirsten Hedegaard

http://www.kandu.dk/