Vedr. Telefonanlæg Ericsson Business Phone~
Fra : RJ

Dato : 29-11-03 21:33

Er der nogen der har erfaringer med installation af dette system ?

Jeg har netop købt et brugt system som jeg skal have sat op.

TDC skal have kr. 6000 for dette, derfor vil jeg hører om der er nogen der
kan hjælpe.

Der er 9 telefoner med, det er Ericsson DBC 213 og 212

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-11-03 01:05

"RJ" <rj@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> kan hjælpe.
>
> Der er 9 telefoner med, det er Ericsson DBC 213 og 212

Er i tvivl om modelnummeret på det vi har på kontoret, men vi bruger enten
212 eller 213 modellerne som standard telefoner.

Hvis anlægget er det samme som vores kan man vist ikke ændre det vilde i det
uden hjælp fra TDC, vi har købt en udvidelse der gør vi kan rode lidt mere
med det (pisse avanceret), men den kostede vist også nogle tusser.

Ellers var alternativet hvis en tlf. f.eks. skulle ha ændret navn på lokal
apparatet skulle man ha fat i TDC, så uden den udvidelse kunne vi næsten
intet.

Mvh.

Kim

Fra : DK-Carsten

Dato : 30-11-03 17:32

Hej du kan give mig et kald på 45824141 så kan vi nok finde ud af noget
mvh carsten