bisex
Fra : Rex

Dato : 29-11-03 23:10

Hejsa.
Jeg bor sammen med min kæreste og jeg er bi det inrømmer jeg, og det
accepterer min kæreste fuldt ud og det tænder hende faktisk at se på,
men hun ikke hvorfor
Mit spøgsmål er nu.... er hun den eneste?
og hvorfor er det ok at 2 piger dyrker sex sammen men så snart det
kommer til fyre så kommer fordommene op i alle.

hilsen rex

Fra : Louise K

Dato : 30-11-03 01:10

Det er hun da ikke ene om. Tror bare folk ofte har svært ved selv at
indrømme deres fantasier. Der er mange piger der tænder på 2 fyre sammen.
Det er bare ikke noget man sådan taler om. Ligesom fyrene gør om 2 piger.
Hvis bare mange piger ikke gik i så små sko.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-11-03 14:32

Louise K wrote:
> Det er hun da ikke ene om. Tror bare folk ofte har svært ved selv at
> indrømme deres fantasier. Der er mange piger der tænder på 2 fyre
> sammen.

Altså ligesom mænd, som nyder lesbisk porno?

Jeg vil da give homoseksuelle mænd at deres seksualitet - når man ser bort
fra fordommene om barsk analsex - forekommer lidt mere erotisk raffineret
end de fleste heteroseksuelle mænds.

> Det er bare ikke noget man sådan taler om. Ligesom fyrene gør
> om 2 piger. Hvis bare mange piger ikke gik i så små sko.

Altså: Kvinder føler sig lige så ramt i æggestokkene ved at se flotte
homoseksuelle mænd, som mænd kan føle sig sparket i nosserne af lesbiske
kvinder, der bare ikke har brug for dem?

Ironisk, men plausibelt.

Anders Peter Johnsen

Fra : LLK

Dato : 30-11-03 21:35

Jeg ville bare sige min mening. Efter at have været i fetishmiljøet gennem
længere tid, har jeg set en del og ved at mange kvinder synes at 2 mænd (bi
eller homo) ikke er ulækkert.
Jeg synes dog, generelt at mange "alm" piger opfatter det som virkeligt
klamt og forbudt, og her kommer min sætning så "bare der ikke var så mnage
piger i små sko", altså jeg mener bare at de burde slappe lidt af og give
tingene en chance. Ikke dømme på forhånd..

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-12-03 23:47

[Anders Peter Johnsen | Sun, 30 Nov 2003 14:32:04 +0100]

>Altså: Kvinder føler sig lige så ramt i æggestokkene ved at se flotte
>homoseksuelle mænd, som mænd kan føle sig sparket i nosserne af lesbiske
>kvinder, der bare ikke har brug for dem?

Det må være mere komplekst end som så...

Min fyr og jeg er ikke typiske modeller, men alligevel kan vi blive
overrasket over den idérigdom som de piger/kvinder vi kender kan
præsentere os for - jeg fatter det ikke, men der er vitterligt mange
piger der har tigget og bedt for at få lov til at kigge på mens vi
dyrker sex?

(jeg tror dog at jeg ville blive lettere impotent hvis en pige kiggede
på mens jeg dyrkede sex)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Rex

Dato : 30-11-03 18:33

Jamen det glæder mig da at høre at hun ikke er alene om det, men ja
det ville være dejligt hvis alle kunne være mere åbne om det og
indrømme det........ for ja vi mænd tænder jo også på at se 2 piger
sammen.