Gummi-patter - in eller yt ?
Fra : Spangkuk

Dato : 29-11-03 19:11

Gummi-patter er efterhånden blevet alle"mands"eje. Enhver kvinde med
rimelig kreditværdighed, kan gå i banken og låne til et par nye patter.

Men, D'herrer...hvad syntes i om fænomenet ?

Er det fedt med D-C-patter, fyldt med silicone, saltvand eller hvad der
nu lige er moderne ?

Eller mener i, ligesom jeg, at det er et svagt ego der driver kvinderne
til denne operation ?

Personligt tænder jeg _fuldstændigt_ af på gummi-patter, men tænder
gerne på et par a-skåle...uanset aktuelle tilstand, bare pigen er sød,
dejlig, varm og ærlig

Spang

Fra : Babba-Papa

Dato : 29-11-03 19:59

Der var engang en bruger ved navn "Spangkuk"
<hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> der skrev:

> [...]
>
>Men, D'herrer...hvad syntes i om fænomenet ?
>
>Er det fedt med D-C-patter, fyldt med silicone, saltvand eller hvad der

Jeg har aldrig rørt ved et par plastik-patter, men jeg vil til
enhver tid holde på at de skal være lavet ordentligt. Og springet
fra original-str. skal ikke være for stort (så ikke noget med A
-> D/E her).
De alt for oppumpede ligner badebolde, og det er ikke så pænt.

Men så igen, et par originale bryster, der ligner et par slatne
ragsokker med en femmer i, fordi både mand og børn har været i
dem, er heller ikke min kop te.

>Personligt tænder jeg _fuldstændigt_ af på gummi-patter, men tænder
>gerne på et par a-skåle...uanset aktuelle tilstand, bare pigen er sød,
>dejlig, varm og ærlig

Enig, hvis pigen ellers er sød, er jeg også ligeglad med
størrelsen og hvad der er i dem. (Men stadig: De skal være
"ordentligt" lavede.)

- -
Babba-Papa

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-11-03 22:14

On Sat, 29 Nov 2003 19:11:16 +0100, "Spangkuk"
<hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> wrote:

>Gummi-patter

jeg tror ikke de eksistere - man kan få inplateret silekone eller
saltvand i "poser"

om de er inn eller yt skal jeg ikke kunne sige .... men jeg kan da
godt forstå en kvinde der altid har drømt om at være lidt fager og er
født med en a skål der er blevet til læder lapper efter 3 fødsler
måske ville synes det var sjovt at se anerledes ud - havde jeg som
mand været 10-15 år ynger ....så ville jeg da også ha fået sat pande
hård på igen ....

når du siger Gummi Patter så er det muligt transvisitter kan få en
slags BH med gummi fyld .... der gør trixet men elllers tviler jeg på
de eksistere ...

>Personligt tænder jeg _fuldstændigt_ af på gummi-patter

Nå men så har du jo ikke det at spekulere på ...
--

Mv.
Bo M Mogensen

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "
ØSTKYST HOSTLERS !

Fra : Spangkuk

Dato : 29-11-03 23:28

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 06:09

In article <bqanca$26b4$1@news.cybercity.dk>, hrmmmfkekgh@tieyskt.æø
says...

> Er det fedt med D-C-patter, fyldt med silicone, saltvand eller hvad der
> nu lige er moderne ?
>
> Eller mener i, ligesom jeg, at det er et svagt ego der driver kvinderne
> til denne operation ?

Motivationen betyder ikke nødvendigvis noget for hvad andre syntes om dem
:)

Fra : Spangkuk

Dato : 30-11-03 09:35

> Motivationen betyder ikke nødvendigvis noget for hvad andre syntes om
dem
> :)

Næ, og lad mig lige understrege.: jeg mener s'følig ikke, at pigerne
der får det gjort, er dårligere mennesker.

Det har bare taget overhånd. At danse på et diskotek i dag er
efterhånden ligesom at danse i et rum fyldt med badebolde....

Spang

Fra : PerX ...

Dato : 01-12-03 14:08

In article <bqca01$vmj$1@news.cybercity.dk>, hrmmmfkekgh@tieyskt.æø
says...
> Det har bare taget overhånd. At danse på et diskotek i dag er
> efterhånden ligesom at danse i et rum fyldt med badebolde....

Hm.. måske skulle jeg begynde at gå på diskotek *G*

Fra : Anita

Dato : 01-12-03 14:21

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <bqca01$vmj$1@news.cybercity.dk>, hrmmmfkekgh@tieyskt.æø
> says...
>
> Hm.. måske skulle jeg begynde at gå på diskotek *G*

Det er nu ikke noget jeg kan genkende. Her i byen er pigerne jo dårligt nok
nået i puberteten, før de vælter berusede rundt på byens diskoteker.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 01-12-03 14:26

In article <3fcb4033$0$25809$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Det er nu ikke noget jeg kan genkende. Her i byen er pigerne jo dårligt nok
> nået i puberteten, før de vælter berusede rundt på byens diskoteker.

Hm.. måske skulle jeg blive hjemme *g*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-12-03 14:41

> Hm.. måske skulle jeg blive hjemme *g*

Du kunne jo også selv gå ud og undersøge sagen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-03 03:20

In article <3fcb5a17$0$69899$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
qaasfd@asdf.qø says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo også selv gå ud og undersøge sagen.

Gå ud og lave tryk prøver *G*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-11-03 11:25

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

> Gummi-patter er efterhånden blevet alle"mands"eje. Enhver kvinde med
> rimelig kreditværdighed, kan gå i banken og låne til et par nye patter.
>
> Men, D'herrer...hvad syntes i om fænomenet ?

Det afhænger meget af, hvad formålet er. Skal de bare tiltrække beundrende
blikke, som kan føre til tilfældige, kortvarige bekendtskaber? I så fald er
store bryster en fordel. Hvis kvinderne foretrækker bekendtskaber, hvor de
bliver elsket for de indre værdier, kan store bryster være en ulempe, da det
kan være svært at vide, om det er brysterne og ikke de indre værdier, der
får opmærksomhed.

> Er det fedt med D-C-patter, fyldt med silicone, saltvand eller hvad der
> nu lige er moderne ?

Tja, de tiltrækker i hvert fald ofte min opmærksomhed, hvis de umiddelbart
ligner naturlige bryster. (Da jeg er opvokset på landet, kan jeg ikke lide
betegnelsen "patter" i forbindelse med piger, da jeg forbinder begrebet med
de normalt fire gevækster, der hænger nederst på køernes yver.)

Sådanne bryster kan jeg kigge på og som udgangspunkt for seksuelle
fantasier, når jeg er alene, men ikke til så meget andet. På den anden side
skal pigerne jo have min opmærksomhed, før jeg kan lære dem at kende

> Eller mener i, ligesom jeg, at det er et svagt ego der driver kvinderne
> til denne operation ?

Jeg ved ikke, om det er et svagt ego. Det kan have mange andre grunde såsom
ønske om opmærksomhed og beundring fra såvel sit eget som det modsatte køn.

> Personligt tænder jeg _fuldstændigt_ af på gummi-patter, men tænder
> gerne på et par a-skåle...uanset aktuelle tilstand, bare pigen er sød,
> dejlig, varm og ærlig

Min holdning er nok mere nuanceret. Hvis pigen virker sød, dejlig og varm,
betyder brysterne ikke så meget, idet andre værdier får større betydning.
Grunden til, jeg ser bort fra ærlighed i første omgang, er, at jeg skal
kende pigen bedre for at vide, om hun er ærlig.

Der er to ting i denne forbindelse, der kan tænde mig af. Den ene ting er,
hvis pigen kun synes at fokusere på sit udseende og den opmærksomhed og
beundring, det kan give hende. Den anden ting er bevidstheden om, at min
chance hos hende sikkert er under 1%, selvom jeg har meget svært ved ikke at
kigge på hende og føle mig tiltrukket af hende.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Hans Kurt

Dato : 30-11-03 20:36

Nusle skrev:

> Er det fedt med D-C-patter, fyldt med silicone, saltvand eller hvad der
> nu lige er moderne ?

>Tja, nu er jeg ikke mand, men jeg svarer lige alligevel

>Nu hvor man har opdaget, at kvinder med større bryster er
>mere intelligente (se andet steds i dss), kan det vel tænkes,
>at pågældende kvinder simpelthen underlægger sig kniv og
>narkose for at fremme en evt. fremtidig karriere *LOL*.

Det kan så være at kvinden tror hun er mere intelligent fordi
direktøren foretrak hende til jobbet, og det så egentlig var fordi hun
havde flotte jumbopatter :)

Men ifølge undersøgelsen skulle hun have større sandsynlighed for at
være mere begavet end de fladbrystede kvinder.

>Jeg kan forstå de kvinder, som gennem år har følt sig mindre
>kvindelige pga. ingen eller _meget_ små bryster,

Men store bryster er jo ikke altafgørende.

>Når det er sagt, så er jeg enig med dig i, at det da har taget
>fuldstændigt overhånd - når unge, kønne, normaltudrustede
>kvinder valfarter til plastikkirurger

Ja, de unge kvinder finder sig jo nemt en mand alligevel stor bryster
eller ej.

>Jeg begriber ikke den "tendens", og jeg må i modsætning til
>dig tilstå, at jeg er underlagt en eller anden form for fordom
>i denne henseende - jeg kommer simpelthen til at opfatte
>sådanne kvinder som uintelligente, og de "repræsentanter"
>jeg har set på tv (f.eks. i BigBrother) har blot bekræftet mig
>i denne fordom.

Jeg kunne godt forestille mig at de fleste af de kvinder som får lavet
brysterne større ikke er blandt de mest intelligente.

Men så må de kvinder med de store bryster i undersøgelsen jo have
naturligt store bryster kan man konkludere.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-11-03 16:25

wrote:

> [...]
>
>Men, D'herrer...hvad syntes i om fænomenet ?
>
>Er det fedt med D-C-patter, fyldt med silicone, saltvand eller hvad der

Personligt tænder jeg af på sådan noget. Og uanset hvad folk siger, så
kan man altså godt mærke at de er blevet gjort kunstigt større.

>Eller mener i, ligesom jeg, at det er et svagt ego der driver kvinderne
>til denne operation ?

Jæps

>Personligt tænder jeg _fuldstændigt_ af på gummi-patter, men tænder
>gerne på et par a-skåle...uanset aktuelle tilstand, bare pigen er sød,
>dejlig, varm og ærlig

Havde på et tidspunkt en kærete gennem 2½ år som havde a skåls bryster.
For det første overraskede størrelsen mig og for det andet syntes hun
ikke selv om størrelsen. Men det andet fik jeg da rettt bod på ved at
komplimeterer hende igennem den tid jeg var sammen med hende samt støtte
hende. Så klarede P-Piller og moder natur resten og hun endte med en
dejlig B skål da vi gik fra hinanden.
Flemming Jacobsen

Fra : nusle

Dato : 30-11-03 20:11

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]

narkose for at fremme en evt. fremtidig karriere *LOL*.

Jeg kan forstå de kvinder, som gennem år har følt sig mindre
kvindelige pga. ingen eller _meget_ små bryster, og jeg kan
også godt forstå de kvinder, som har fået fjernet et eller
begge bryster pga. kræft osv. Med andre ord, jeg tager ikke
helt afstand fra det at få foretaget en brystforstørrende operation.

Når det er sagt, så er jeg enig med dig i, at det da har taget
fuldstændigt overhånd - når unge, kønne, normaltudrustede
kvinder valfarter til plastikkirurger for at påtage sig helbreds-
mæssige ricisi og en ikke ringe økonomisk udgift, blot for at
have mere bryst (som ville komme helt naturligt, hvis de ikke
samtidig både periode-sultede sig og røg for at holde de ekstra
3-5 kg. væk, som netop skaber kvindelige former såsom bryster,
numse, blød mave, arme og lår).

mange hilsner
nusle

Fra : Spangkuk

Dato : 30-11-03 21:01

> Med andre ord, jeg tager ikke
> helt afstand fra det at få foretaget en brystforstørrende operation.

Njaeh, det kan man vel heller ikke. Det er ikke smart at generalisere.

> [...]
> sådanne kvinder som uintelligente, og de "repræsentanter"
> jeg har set på tv (f.eks. i BigBrother) har blot bekræftet mig

YES det var nemlig lige nøjagtig BB der fik mig "fokuseret" på
tanken. Ud af de 5 piger derinde havde 3 gummifiduser...og de 3 med
gummifiduserne benyttede enhver lejlighed til at vise dem frem.

Klaaaaamt.

Spang

Fra : PerX ...

Dato : 01-12-03 14:08

In article <bqdi6o$2m7e$1@news.cybercity.dk>, hrmmmfkekgh@tieyskt.æø
says...
> Ud af de 5 piger derinde havde 3 gummifiduser...og de 3 med
> gummifiduserne benyttede enhver lejlighed til at vise dem frem.
>
> Klaaaaamt.

Hvad er formålet med at købe et pænt sæt tøj hvis du gemmer det i et
skab? :)

Fra : Puk

Dato : 01-12-03 15:53

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, nu er jeg ikke mand, men jeg svarer lige alligevel

Det gør jeg så også *S*.

> [...]
> kvinder valfarter til plastikkirurger for at påtage sig helbreds-
> mæssige ricisi og en ikke ringe økonomisk udgift, blot for at

Jeg kan sagtens følge dig, for jeg mener bestemt også, at mange kvinder som
får lavet større bryster absolut slet ikke behøver det.

> (som ville komme helt naturligt, hvis de ikke
> samtidig både periode-sultede sig og røg for at holde de ekstra
> 3-5 kg. væk, som netop skaber kvindelige former såsom bryster,
> numse, blød mave, arme og lår).

Man behøver altså ikke sulte sig for at have lidt problemer med de
kvindelige former.
Jeg har selv efterhånden tabt omkring 18 kg (jeg gætter lidt for det er
næsten en måned siden, jeg blev vejet og der var det 16 kg) og det kan
bestemt ses og mærkes på mine bryster også. Det kan jeg da godt være lidt
trist over af og til, og jeg vil da ikke udelukke, at jeg en dag ender med
at gøre noget ved brysterne. Det er ikke så meget det, at de er blevet
mindre, der generer mig. Men da de før vægttabet allerede hang en lille
smule og huden efter vægttabet endnu ikke har trukket sig sammen, så hænger
de naturligvis lidt mere og er blevet lidt mindre faste at røre ved. Jeg
har ingen intentioner om at styrte ud og få løftet brysterne eller puttet
lidt mere i dem, for jeg håber da, at det regulerer sig lidt efterhånden,
som huden får en chance for at trække sig lidt sammen. Men som sagt vil jeg
ikke udelukke, at jeg en dag ender hos en kirurg.

Jeg har bestemt ikke sultet mig, men faktisk spist rigtig sundt og godt og
iøvrigt dyrket en masse motion, så mine bryster har bare tabt sig sammen med
resten af kroppen. Ligesom huden på maven er lidt løsere lige nu, så er den
det også på brysterne.

Derudover, så er vi altså nogen kvinder, der bare ikke rigtig har hofter der
er værd at snakke om eller numser der går lidt ud for neden, som så mange
kvinder har det. Min bygning har altid været lidt mere maskulin end mine
veninders og det bliver da klart mere tydeligt, nu hvor jeg har tabt mig.
Også selvom det er gjort efter alle anbefalinger fra læge, træner og
kostvejleder *S*. Tilgengæld har jeg så lidt nemmere ved at blive defineret
end så mange andre kvinder, så jeg har rigtig flotte ben og ryg og arme.

Problemet er jo, at de fleste mennesker jo aldrig ser mig uden tøj på, så de
kan jo bestemt ikke se, at huden er lidt løsere her og der og at der stadig
sidder lidt for meget på maven. Så de kan jo ikke forstå, hvorfor jeg
skulle ønske at tabe mig yderligere eller rette op på noget som helst ved
hjælp af en operation. Et par stykker har jeg simpelthen illustreret det
for ved at smide tøjet og så får piben en anden lyd, for så kan de faktisk
godt se min pointe. Af samme grund er jeg nok også selv blevet lidt mere
forsigtig med at sige, at den og den da slet ikke havde nogen grund til en
operation. Jeg har jo opdaget, at tøj kan skjule meget og finder det ikke
helt urealistisk, at der er andre der ligesom jeg, ser rigtig godt ud med
tøj på men liiiige har lidt småting her og der, når tøjet falder, som de
godt kan have ret i at gøre noget ved.

Jeg forventer nu ikke, at nogen forstår det, hvis ikke de selv har været i
situationen. Iøvrigt tror jeg da bestemt også, at med lidt mere træning og
så lidt tålmodighed, så vil meget rette sig både pga. huden og pga. min egen
tilvænning til sådan som tingene er nu. Derfor vil jeg da også råde andre
til lige at se tiden lidt an inden man kaster sig ud i den slags *S*.

> [...]
> sådanne kvinder som uintelligente, og de "repræsentanter"
> jeg har set på tv (f.eks. i BigBrother) har blot bekræftet mig

Nu har jeg slet ikke set BigBrother, så jeg kan dårligt kommenterer de
aktuelle eksempler.
Men jeg føler mig da absolut ikke selv specielt uintelligent. Jeg tror
heller ikke en eventuel operation vil gøre nogen forskel på mit
intelligensniveau. Men jeg har så absolut heller ikke nogen intention om at
skulle ud og have større bryster. Helst af alt ville jeg bare have den
overskydende hud væk. Desværre er det ikke altid muligt, når det gælder
bryster. At løfte dem er heller ikke altid muligt, hvis der er for meget
hud. Så er der faktisk kun en vej og det er at putte lidt mere i dem (hvis
man da ikke kan/vil leve med dem, som de er). Skulle det ende med at blive
tilfældet for mig, så vil jeg have så lidt i som muligt, da jeg jo egentlig
bare ønsker dem strammet lidt op og ikke så store. Men lad os nu se, meget
kan ske på det år jeg har givet min krop til at vænne sig til sin nye form
*S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-03 03:23

In article <iAIyb.49935$jf4.2693370@news000.worldonline.dk>,
powder@worldonline.dk says...
> [...]
> for ved at smide tøjet og så får piben en anden lyd, for så kan de faktisk

Er der en liste man kan skrive sig på hvis man ikke forstår dig?

*G*

Fra : Puk

Dato : 03-12-03 17:37

> Er der en liste man kan skrive sig på hvis man ikke forstår dig?
>
> *G*

LOL ja det ved gud der er *S*. Skriv du dig bare på, så må tiden vise, om
jeg stripper for at overbevise dig

Mange hilsner
Puk

Fra : PerX ...

Dato : 05-12-03 05:05

In article <Nhozb.51355$jf4.2810207@news000.worldonline.dk>,
powder@worldonline.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> LOL ja det ved gud der er *S*. Skriv du dig bare på, så må tiden vise, om
> jeg stripper for at overbevise dig

Ja ja, endnu en ting til ønskeseddlen *G*

Fra : nusle

Dato : 28-12-03 18:18

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

(Jeg er møj, møj forsinket med dette indlæg - I know *S*)

> Man behøver altså ikke sulte sig for at have lidt problemer med de
> kvindelige former.

Men det jeg skriver om, det er jo ikke mangel på kvindelige
former, det er når man enten har pint sin krop derud, hvor
den ikke (som den ellers ville) kan bevare sit naturlige ud-
seende, eller hvor man simpelthen ikke ejer evnen til at
glædes over at være den man er, men bare _må_ prøve
at tilpasse sig tilfældige "tendenser"/normer eller lignende.

Det kan egentlig siges meget nemt

Der er forskel på korrektioner og så modifikationer.
Jeg kan tilslutte mig korrektioner, og jeg kan tilslutte mig
velbegrundede modifikationer - men ikke at der skal
skæres i en smuk, ung krop - bare fordi brysterne kun
er str. C og kvinden bestemt må have en DD-skål.

> [...]
> heller ikke en eventuel operation vil gøre nogen forskel på mit
> intelligensniveau. Men jeg har så absolut heller ikke nogen intention om

Jamen, de kvinder (eller piger) der får modificerer deres
krop på denne måde, de behøver jo heller ikke være
uintelligente - jeg kommer desværre bare til at opfatte
dem sådan.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 29-12-03 05:04

In article <3fef10c8$0$95022$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Jamen, de kvinder (eller piger) der får modificerer deres
> krop på denne måde, de behøver jo heller ikke være
> uintelligente - jeg kommer desværre bare til at opfatte
> dem sådan.

Jeg tror mere det er et spørgsmål om følelser en intellekt.