Bad moon rising (hørt i hvad?)
Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 29-11-03 12:14

Jeg har fået en stump af denne klassiker ind på hjernen, og jeg ved det
er fordi jeg har hørt/set det i en film eller serie for nylig - vistnok
som en del af handlingen hvor nogle skuespillere sang lidt af den.

Nogen bud på hvilken film/serie? (Ikke meget at gå efter ved jeg godt)

Mvh

Bruno

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-11-03 14:25

iddqdATworldonline.DenmarK skrev :
> [...]
> som en del af handlingen hvor nogle skuespillere sang lidt af den.
>
> Nogen bud på hvilken film/serie? (Ikke meget at gå efter ved jeg godt)

Creedence Clearwater Revival - jeg synes jeg hørte den i en reklame for
Lotto

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : zcully

Dato : 29-11-03 16:10

"iddqdATworldonline.DenmarK" <iddqd@worldonline.DenmarK> wrote in message
> [...]
> som en del af handlingen hvor nogle skuespillere sang lidt af den.
>
> Nogen bud på hvilken film/serie? (Ikke meget at gå efter ved jeg godt)

Jeg kan huske den fra Black moon rising....
http://us.imdb.com/title/tt0090735/

/Zcully

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 01-12-03 17:03

iddqdATworldonline.DenmarK wrote:
> [...]
> som en del af handlingen hvor nogle skuespillere sang lidt af den.
>
> Nogen bud på hvilken film/serie? (Ikke meget at gå efter ved jeg godt)

Kunne det være The Simpsons?

Der var et afsnit for nylig hvor der var en der faldt om og Marge sagde:

"Quick! He needs CPR"

Hvorefter Homer begyndte at synge "Bad Moon Rising", og Marge svarede:

"No! That's CCR!"

Du må ikke hænge mig op på den præcise ordlyd.

Mvh,
Thomas

Fra : Dennis Jensen

Dato : 08-12-03 17:37

Hej
Jeg husker den fra "En amerikansk vareulv i london"

Dennis

"iddqdATworldonline.DenmarK" <iddqd@worldonline.DenmarK> skrev i en
meddelelse news:bq9v25$12pk$1@news.cybercity.dk...