massivt fyrtrægulv billigt
Fra : ulle

Dato : 29-11-03 23:16

Hej er der nogen der ved hvor man finder billigt fyrtræsgulve på nettet.

mvh ulrik

Fra : anders majland

Dato : 30-11-03 08:31

> Hej er der nogen der ved hvor man finder billigt fyrtræsgulve på
> nettet.

Odense lavpris tømmerhandel ? - men prøv at kigge lokalt. Vi købte fra
Optimal Gulve der reklamerer i DBA. Det blev 26x183 i en B sortering til
4000 for ca 30m2. Det skulle bruges på et par hemse og der betyder det
ikke så meget at der er nogle løse knaster og at høvlen indimellam har
lavet nogle brændespor. De har meget af deres gulv liggende på et
lagerhotel i Møldrup hvor vi nemt selv kunne hente det.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Emil

Dato : 30-11-03 09:22

ulle skrev:

>Hej er der nogen der ved hvor man finder billigt fyrtræsgulve på nettet.

http://www.gantrupbyggemarked.dk/tilbud/tilbud.htm

Kvalliteten er: Asorteret

m.v.h. Emil

Fra : Jesper Bach

Dato : 30-11-03 19:35

"ulle" <mobil@sms112.dk> wrote in message

> Hej er der nogen der ved hvor man finder billigt fyrtræsgulve på nettet.
>
> mvh ulrik

Jeg har lige lagt 32m2 23x183mm fra Bauhaus, 109,- pr m2 (eller deromkring).
Også i en B sortering.

Det er ganske pænt, men der var mange store knaster i.
Specielt var der 3stk 4,80m lange brædder der var flækket helt igennem i
fuld længde, og det mener jeg er lige i overkanten, for en B-sortering. Tæt
på de 10%ekstra, som var det jeg regnede med som spild.

Silvan havde 23x150 til 99,- pr m2 weekenden efter.

/jesper

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-12-03 01:17

Jesper Bach <jesper.bach@nospam.12move.dk> skrev:

> Det er ganske pænt, men der var mange store knaster i.
> Specielt var der 3stk 4,80m lange brædder der var flækket helt
> igennem i fuld længde, og det mener jeg er lige i overkanten

Mener du dermed at det er bedre at købe førstesortering?

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : anders majland

Dato : 01-12-03 12:12

> Mener du dermed at det er bedre at købe førstesortering?

Personligt mener jeg det kommer meget an på det rum der skal lægges i. "
I æ pæn stu" ville jeg nok købe førstesortering, mens jeg jo som sagt
har købt andensortering til et par hemse.

I halvdelen af stueplan har vi et også en ~12mm 3lags parket og det har
fået rigtig mange skrammer på bare et år - mest fra barnets leg. Så i et
alrum/børneværelse hvor der må forventes at komme "flyvende" legetøj
ville jeg nok også spare på finishen.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 01-12-03 15:00

ulle> Hej er der nogen der ved hvor man finder billigt fyrtræsgulve på nettet.

Jeg købte sidste år hos.
http://www.ledreborg.dk/

--
Niels Elgaard Larsen