Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Acer Scanvit 2720 - brugere?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-11-03 21:29

Er der nogen i gruppen der har denne filmscanner?
Jeg har en der er itu og har hårdt brug for at vide et par detaljer før jeg
kan reparere den.

venlig hilsen

Michael Nielsen
mile[at]tiscali[.]dk

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 30-11-03 14:55

"Michael Nielsen" <milesletdette@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen der har denne filmscanner?
> Jeg har en der er itu og har hårdt brug for at vide et par detaljer før
> [...]
Jeg har en Scanwit 2720 S.
Hvad vil du vide?
M.v.h.
EA.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-12-03 19:55

Kære Ernst

Det lyder rigtig godt. Jeg har repareret et par dårlige ledninger og har nu
fået den til at tage nogle holdere i sig, men jeg er i tvivl om den loader
holderen langt nok ind. Når din bliver "fodret" med en holder - hvor langt
ind kører den da førend den stopper? Gør den det i et snuptag eller i flere?

På forhånd mange tak for hjælpen

Michael Nielsen

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 01-12-03 21:30

> [...]
> holderen langt nok ind. Når din bliver "fodret" med en holder - hvor langt
> ind kører den da førend den stopper? Gør den det i et snuptag eller i

Den kører helt ind i bund i et snuptag når man loader holderen
M.v.h.
EA

Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-12-03 21:40

Hej Ernst

Tak skal du have. Så ved jeg hvor jeg skal lede efter næste problem

Venlig hilsen

Michael Nielsen