Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Airduster??? Hvor
Fra : Hanric

Dato : 29-11-03 21:09

Hej,

Jeg er igang med at rense slides for støv og skidt, men er allerede løbet
tør for luft på dåse. Er der nogen som ved hvor jeg billigst får fat i mere
af slagsen? Der må være billigere forsyninger end det fotohandleren kan
levere. Jeg bor i Århus.

Tak for hjælpen!

Fra : Steen Lund Hansen

Dato : 29-11-03 22:09

Biltema (i Aalborg) sælger 400 g dåser for 80,-. Kan købes pr.
postordre. Jeg har selv købt en dåse, men har ikke brugt den endnu. Men
du har ret i at luft er mistænkeligt dyrt...

Biltema Art. 36-520

--Steen, Aalborg

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-11-03 22:17

Hej

Jeg ved at www.speedgraphic.co.uk sælger luft på dåse, men jeg ved ikke om
prisen er konkurrence dygtig (fragten er dyr, så du skal sikkert bestille
noget mere inden det kan betale sig...)

En anden mulighed var måske dit lokale byggemarked...

Eller hvad med
http://www.pchonline.dk/p.asp?katId=219&id=1707&text=400ml_Airduster,_High_Powered.html

http://fm2-10017.nt.uni2.dk/templates/product.asp?product=05325

http://www.kon2r.dk/Products/List1.asp?PT=1&PC=7

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

....Slet venligst "fjerndette" fra min retur mail adresse...
....Please delete "fjerndette" from my reply adress...

Fra : Lars

Dato : 29-11-03 23:25

"Hanric" <hanric@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
mere
> af slagsen? Der må være billigere forsyninger end det fotohandleren kan

Jeg har valgt at købe en airman batteridrevet kompressor.

http://www.airman.dk/default.aspx?pageID=131&lang=en

I det lange løb er det langt billigere.

Desuden har den også flere anvendelsesmuligheder.

Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-11-03 23:40

Lars wrote:

> Jeg har valgt at købe en airman batteridrevet kompressor.

Man kan sagtens bruge kompresserluft, hvis der er monteret et
vand, olie og partikkelfilter...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-11-03 09:31

> [...]
mere
> af slagsen? Der må være billigere forsyninger end det fotohandleren kan

Da jeg i anden anledning har en 9kg CO2 flaske i huset bruger jeg det til
elekrtonik, optik og film, og det er fremragende. Det er tørt og rent. Husk
en reduktionsventil. CO2 er ikke giftigt.

Bo //