Mercedesværksted i Tyskland
Fra : Idé-Sign

Dato : 29-11-03 11:46

Hej NG,

Jeg skal have lavet reparationer på min V-klasse for små 30.000 DKK

Det drejer sig om et nyt topstykke + lidt andre småting (en defekt ved det
Elektroniske Niveau Regulering (luft) som jeg ikke ved hvad er...)

Jeg påtænker at få et tilbud fra et værksted i Tyskland, men vil i stedet
for at vælge et tilfældigt lige høre om der er nogle der allerede har prøvet
dette og evt. kan anbefale et værksted?!
Jeg taler nogenlunde tysk, ¨så de behøver ikke kunne dansk, men det vil
selvfølgelig være en fordel.

Hvad siger I altvidende nyhedsgruppelæsere?

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Søren Johansen

Fra : flemming

Dato : 29-11-03 13:18

Det kan Frank Zedow ligger i Flensburg

--
BR
Flemming

Fra : Idé-Sign

Dato : 30-11-03 16:03

"flemming" <fjern_hamselv1@t-online.de> skrev i en meddelelse
> Det kan Frank Zedow ligger i Flensburg
>
> --
> BR
> Flemming
> www.kvik-rep.com
> Padborg/ Flensburg

Hej Flemming,

Jeg har søgt lidt på det navn du er kommet med, men har ikke fundet noget.
Kan du hjælpe med mere info?

Tak.

Søren

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-11-03 17:06

[snip]

Klaus + Co. GmbH
Liebigstr. 2
24941 Flensburg
Telefon: (0461) 99 74-0

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Idé-Sign

Dato : 30-11-03 17:19

> Klaus + Co. GmbH
> Liebigstr. 2
> 24941 Flensburg
> Telefon: (0461) 99 74-0
>
> Fly

Hej Fly,

Har du erfaring med Klaus & Co.?

Mvh Søren

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-11-03 17:31

On Sun, 30 Nov 2003 17:18:34 +0100, "Idé-Sign"

Nej.

Fly

--
In space nobody will hear your cream