Skærme
Fijala 3554
Status på 17" og 19" LG Philips S-IPS pane~
Fra : Kasper Garnæs

Dato : 29-11-03 22:46

Anandtech har skrevet en artikel om TFT skærme vist på COMDEX 2003 og har
nyt fra Samsung og de andre:
http://www.anandtech.com/IT/showdoc.html?i=1924&p=1.

På baggrund af den megen snak, der har været her i gruppen, om hvorvidt LG
brugte S-IPS paneler eller ej på deres 17" og 19" TFT skærme, synes jeg dog
følgene citat var det mest interessante:

"For those of you who are curious about the status of 16ms 17" and 19" Super
IPS panels, our sources claim initial test runs on the 17" substrates is
near completion and 19" will be next."
(http://www.anandtech.com/IT/showdoc.html?i=1924&p=7)

Dvs. hvis der er S-IPS paneler på LG 1710B og 1910B, så har de, hvis man
skal tro på ovenstående, altså ikke en refresh rate på 16 ms.

---
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs
http://kasper.garnaes.dk

Fra : MA

Dato : 03-12-03 12:10

> [...]
>
> Dvs. hvis der er S-IPS paneler på LG 1710B og 1910B, så har de, hvis man
> skal tro på ovenstående, altså ikke en refresh rate på 16 ms.

Har hidtil ikke fundet fejl på denne tyske side:
http://www.prad.de/guide/screen287.html
http://www.prad.de/guide/screen358.html
- hvor både LG 1710B og 1910B-skærmene er beskrevet med S-IPS panel og 16

Fra : Mule

Dato : 13-12-03 13:11

Det er kun 50% rigtigt: 1910B står som 25ms i dit eget link.