Frontpage 2000 Extensions til Linux
Fra : Toshido

Dato : 17-04-01 10:45

Hej
Jeg er ved at etablere en Linux server der skal afvikle et Intranet. Jeg har
investeret i MS Frontpage 2000 (FP) der skal fungere som editor af Intranet
siderne. Jeg ønsker naturligvis, at kunne anvende alle de smarte funktioner
i Frontpage og er i den forbindelse ved at undersøge, om der findes FP 2000
Extensions til Linux. Umiddelbart har jeg ikke haft stor held med at finde
en kilde på Internettet der kan anvise mig adgang til disse Linux FP
extensions.

Nu er Frontpage jo et MS produkt og derfor ikke baseret på "gratis"
principppet som Linux. Derfor har jeg min tvivl, om det overhovedet er
muligt at lave en Frontpage løsning med extensions baseret på en Linux
server. Det er jo ikke sikkert, at MS overhovedet har udviklet FP extensions
til et "konkurrende" styresystem

Er der nogle af Jer der har erfaring med Frontpage 2000 Extensions der
afvikles på en Linux server? Hvis det er tilfældet, så vil jeg gerne høre
fra dig hvorledes i har løst opgaven.

Når/hvis du sender mig et svar, så vil jeg foruden et svar til gruppen også
gerne modtage det via følgende e-mail adresse: henriknedergaard@hotmail.com

Jeg håber du kan hjælpe mig.

Henrik Nedergaard/AKA Toshido
Suzuki SV 650
Besøg AROS MotorCykel Klub på www.amck.dk

..-..
__ /-___-\
(__\/___ ___\/__)
| \__|__/ |
( ___ )
( / \ )
\ |.-.| /
\ || || /
'\| |/'
| |
'_'

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-04-01 17:54

http://www.microsoft.com/frontpage/ havde været et godt sted at
starte.
Hvis du så under resources havde klikket på "Frontpage Server
Extensions" var du til sidst kommet til denne side:
http://msdn.microsoft.com/workshop/languages/fp/2000/unixfpse.asp