gebyr via for taletidskort
Fra : Maria

Dato : 20-11-03 21:35

Jeg har smarttalk, og skal give 25,-om måneden, hvis jeg ikke bruger for
50,-. Er der nogen steder hvor man skal betale mindre??

--
mvh.
Maria

Fra : Kurt Brixen

Dato : 20-11-03 21:50

On Thu, 20 Nov 2003 21:34:42 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote:

>Jeg har smarttalk, og skal give 25,-om måneden, hvis jeg ikke bruger for
>50,-. Er der nogen steder hvor man skal betale mindre??

Ja, ved Telmore skal man kun betale 7,50 kr. hvis man taler for under 50 kr. på
3 måneder.

Kurt Brixen

Fra : Maria

Dato : 20-11-03 21:52

> Ja, ved Telmore skal man kun betale 7,50 kr. hvis man taler for under 50
> kr. på
> 3 måneder.

Hejsa, hvor finder man lige det på telmore's hp?

--
mvh.
Maria

Fra : Kurt Brixen

Dato : 20-11-03 22:03

On Thu, 20 Nov 2003 21:51:57 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote:

>Hejsa, hvor finder man lige det på telmore's hp?

Allernederst på siden med priser.

http://www.telmore.dk/personlig/priser.html

Kurt Brixen

Fra : Jean

Dato : 20-11-03 21:57

Maria skrev:
> Hejsa, hvor finder man lige det på telmore's hp?

Det gør du på www.telmore.dk via "Produkt Info" og så "Vilkår"...:

"Abonnementsaftalen forudsætter et forbrug på mindst 50 kr. for 3
sammenhængende kalendermåneder. I den måned abonnementet oprettes beregnes
et forholdsmæssigt minimumsforbrug. Ved mindre forbrug end 50 kr. for en 3
måneders periode opkræver TELMORE et månedeligt administrationsgebyr på 7,50
kr., indtil kunden påny opfylder kravene om minimumsforbrug. Gebyret
debiteres kundens konto hos TELMORE.

Jeg kan osse kun anbefale Telmore!

Mvh Jean

Fra : kunstner5.com

Dato : 20-11-03 21:57

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsryyewvt8v45exk@news.tele.dk...

> Hejsa, hvor finder man lige det på telmore's hp?
>
> --
> mvh.
> Maria

Står under priser på Telmores hjemmeside:

"Undtagelser og særregler:
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder.
Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I
praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste
tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er
tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.
Service- og særnumre som f.eks. 118 koster 85 øre pr. min. + udbyders takst.
Hvis du ringer til TELMOREs kundesupport, og får os til at tanke taletid for
dig, opkræver vi et gebyr på 5 kr for denne optankning."

Hilsen
Claus Jungersen
-----------------
www.kunstner5.com

Fra : Fischer

Dato : 21-11-03 00:15

> Ja, ved Telmore skal man kun betale 7,50 kr. hvis
> man taler for under 50 kr. på 3 måneder.

Bare lige for at præcisere, så er de 7,50 kr. pr. måned. Det kunne
misforståes.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 21-11-03 00:17

> Jeg har smarttalk, og skal give 25,-om måneden, hvis
> jeg ikke bruger for
> 50,-. Er der nogen steder hvor man skal betale mindre??

Ved Mixit Kontant skal du blot indsætte 50 kr. om året - ellers ingen krav
til forbrug.

*Fischer

Fra : Maria

Dato : 21-11-03 10:50

> Ved Mixit Kontant skal du blot indsætte 50 kr. om året - ellers ingen
> krav
> til forbrug.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
> adressen.

Hvad skal man betale hvis man har tdc mobiltid, synes ikke lige jeg kunne
finde det på deres hjemmeside.

--
mvh.
Maria

Fra : Fischer

Dato : 21-11-03 11:26

> Hvad skal man betale hvis man har tdc mobiltid, synes ikke
> lige jeg kunne finde det på deres hjemmeside.

Det samme. Minimum 50 kr om året.
Mobiltid og Mixit Kontant minder meget om hinanden. Forskellene er taksterne
og måden der kan tankes op på.

*Fischer

Fra : TBC

Dato : 21-11-03 12:29

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsryyd34siv45exk@news.tele.dk...
> Jeg har smarttalk, og skal give 25,-om måneden, hvis jeg ikke bruger for
> 50,-. Er der nogen steder hvor man skal betale mindre??

Ja, Telmore har svjv det billigste administrationsgebyr blandt dem der
har administrationsgebyr, der skal man kun betale 7,5 kr hvis man i de
seneste tre måneder ikke har haft et forbrug på mindst 50 kr.

En anden løsning er at der *slet ikke er noget* administrationsgebyr de
måneder man taler for mindre. Det finder man f.eks hos Tele2mobilonline. Der
er der blot et krav om at kortet har været aktivt mhp. på at der overhovedet
har været en optankning (uanset beløb) inden for de seneste 6 måneder,
ellers risikerer man at kortet bliver inaktivt op abonnementet automatisk
ophører. Hos Mixit skal man bruge min 50 kr. årligt for at abonnementet ikke
ophører, men er så også fri for "strafgebyrer".

Mener at have hørt at det samme som med Tele2mobilonline også skulle gøre
sig gældende for Telia Cash som sammen med Tele2mobilonline og CBB+ (med
undtagelse af CBB+ oprettelsesgebyret) er de 3 billigste taletidsløsninger i
øjeblikket, når man ikke tager tidsbegrænsede julesalgs tilbud i
betragtning. (Med Mixit kan man tale for 50 øre/min indtil 31/12)

TBC