CBB Mobil Svar
Fra : Peter

Dato : 15-11-03 15:54

Så har CBB Mobil (langt om længe) fået peppet deres hjemmeside lidt
op.

I den forbindelse har man nu adgang til, efter min mening, bedre
forbrugsoversigter og siden er i det hele taget blevet mere tiltalende
og overskuelig, bl.a. takket være indførslen af hvid i
farvesammensætningen.

CBB Mobil selv skriver flg. om CBB Mobil Svar
-Klip start

CBB Mobil lancerer til december det sidste nye indenfor telefonsvarere
? nemlig CBB Mobil Svar, som giver dig banebrydende teknologiske
muligheder og masser af nye funktioner.

Som det eneste teleselskab i Danmark tilbyder vi denne service til
alle vores kunder
? selvfølgelig helt uden abonnement! Det skal jo være sjovt for dig
med alt det nye.

Med CBB Mobil Svar kan du:

Aflytte dine beskeder via vores hjemmeside eller videresende dem til
din mailboks.
Indtale unikke velkomsthilsener til et specifikt telefonnummer, så du
kan lave sjov med din svigermor, næste gang hun ringer.
Downloade sjove velkomsthilsener.
Sende SMS på www.cbb.dk med dit eget mobilnummer som afsender.
Videresende dine telefonbeskeder som WAV eller MP3 til en e-mail.
Du kan finde hjælp til opsætning ved at logge ind og vælge Min CBB
Mobil Svar.

Glæd dig!

-Klip slut

Noget af det har vi vist set fra Telmore's side. Her tænker jeg på
WebSvar...
Men det bliver i sandhed spændende at se hvad CBB Mobils projekt har
at byde på, og om de omtalte SMS'er kan sendes gratis eller mod
betaling (her skal vi nok regne med det sidste).
Vil meget gerne høre jeres mening (også Telmore-fanatikernes!)

Venlig hilsen
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 20:16

> Så har CBB Mobil (langt om længe) fået peppet deres hjemmeside lidt
> op.

...men alligevel er den stadig ufatteligt grim - det er en forbedring, men
der går vidst længe før de når Telmore's niveau.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Hien

Dato : 15-11-03 22:28

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> ..men alligevel er den stadig ufatteligt grim - det er en forbedring, men
> der går vidst længe før de når Telmore's niveau.

Hvad er problemet? Den er da ikke "ufatteligt grim" - IMO indeholder den
hvad den skal, og besvarer de fleste spørgsmål. Let og overskuelig. I stedet
for bare kommentere, så begrund! Tror jeg mange andre ville synes var en god
idé

--
Hien