64 mb sim kort ??
Fra : Brian Tingholm

Dato : 14-11-03 23:36

Jeg læste lige på telmores hjemmeside (telmore.dk) at de har fået 64 mb sim
kort, men det ikke er alle telefoner det kører på... (lige som at sætte 64
mb ram på et bundkort der kun kan finde 32)
så er spørgsmålet bare: HVILKE mobiler kører det på...
kører det på mit gamle svin af en 3310 som ikke er blevet opdateret siden
udgangen af ww1

--
Brian Tingholm

Ps. Hvis du skal skrive til mig skal du bruge "mit fornavn"@tingholm.com

"Man bør ikke accelerere geologiske fragmenter, når man
selv residerer i transparent domicil"

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-11-03 07:51

> [...]
> så er spørgsmålet bare: HVILKE mobiler kører det på...
> kører det på mit gamle svin af en 3310 som ikke er blevet opdateret siden

Nu er det _kun_ et 64 kb simkort, ikke et 64 mb simkort man kan få hos
Telmore. Det skulle sagtens kunne bruges i din "oldnordiske" sag af en
mobiltelefon men hvis du vil være _helt_ sikker så skriv til deres support
da de garanteret har en liste over kompatible mobiltelefoner, hvis der sku
være nogen der ikke kan tage det "store" simkort.

> --
> Brian Tingholm

Mvh.

Kenneth