Pro evolution soccer 3 hvordan Fa..... ?
Fra : SS

Dato : 29-11-03 10:38

Er det mig der er umulig, eller kan man ikke få manden til at løbe hurtigere
i spillet ved at trykke på en knap gentagne gange ??

Harl læst brugerforvirring,button opsætning,

Nogle der ved noget om det ?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 29-11-03 12:44

SS wrote:
> Er det mig der er umulig, eller kan man ikke få manden til at løbe
> hurtigere i spillet ved at trykke på en knap gentagne gange ??
>
> Harl læst brugerforvirring,button opsætning,

Jeg ved ikke, men i demoen skal man holde E nede...

--
Martin K

Fra : SS

Dato : 29-11-03 13:57

ok hva med opsætmimg til joypad...

Fra : Jakob/DiNiN

Dato : 29-11-03 19:22

"SS" <sjus@hotmail.com> wrote
> Er det mig der er umulig, eller kan man ikke få manden til at løbe hurtigere
> i spillet ved at trykke på en knap gentagne gange ??

Det hedder "Dash" og er bundet til "R1" i PS-termer.

Du ændre mapning enten inde fra spillet eller i Setting-programmet.

Mvh.
Jakob

Fra : Sandman

Dato : 01-12-03 07:43

> Det hedder "Dash" og er bundet til "R1" i PS-termer.
>
> Du ændre mapning enten inde fra spillet eller i Setting-programmet.
>
> Mvh.
> Jakob
---------
Hvordan er PES3 til pc...??

S@ndman

Fra : Jensen

Dato : 01-12-03 08:44

On Mon, 1 Dec 2003 07:43:00 +0100, "Sandman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>hurtigere

>---------
>Hvordan er PES3 til pc...??

Akkurat som til PS2. 100 %.

Men det kræver et rimeligt godt grafikkort/system hvis man vil være
sikker på at det kører helt glat.

Fra : Sandman

Dato : 01-12-03 09:00

> Akkurat som til PS2. 100 %.
>
> Men det kræver et rimeligt godt grafikkort/system hvis man vil være
> sikker på at det kører helt glat.

-------------

Kanon, prøvede på et tidspunkt demoen, som var meget PS2 præget, men
er det nu lavet om så er et mere pc-tilpasset...??

S@ndman

Fra : Jensen

Dato : 01-12-03 17:21

On Mon, 1 Dec 2003 09:00:09 +0100, "Sandman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>-------------
>
>Kanon, prøvede på et tidspunkt demoen, som var meget PS2 præget, men
>er det nu lavet om så er et mere pc-tilpasset...??

Næh som sagt, Om du starter spillet på en PS2 eller på en PC gør ingen
forskel rent spillemæssigt eller grafisk. Udover at du selvfølgelig på
PC kan spille på en monitor, hvilket imo giver flottere grafik.

Personligt har jeg købt en PS2 joy omformer alene pga dette spil, for
jeg er helt todset med det. :)

Fra : ArJo

Dato : 02-12-03 07:18

'Jensen' havde følgende at sige :

> Personligt har jeg købt en PS2 joy omformer alene pga dette spil, for
> jeg er helt todset med det. :)

Hvor kan man købe sådan en fætter???

mvh
ArJo

PS. Spiller det pt. med et ældre Gravis GamePad Pro. Det går, men er ikke
helt i top.
Men spillet i sig selv er superfedt!!! Har ikke prøvet Fifa '04, men har
hørt fra flere som både har Fifa '04 og PES3, at PES3 ruler totalt hvad
gameplay og realisme angår.

Fra : Jensen

Dato : 02-12-03 12:43

On Tue, 2 Dec 2003 07:17:50 +0100, ArJo <not@to.know> wrote:

>'Jensen' havde følgende at sige :

>Hvor kan man købe sådan en fætter???

Eks:
http://www.gamebits.dk/shop/productinfo.asp?id=177

> [...]
>

>Men spillet i sig selv er superfedt!!! Har ikke prøvet Fifa '04, men har
>hørt fra flere som både har Fifa '04 og PES3, at PES3 ruler totalt hvad

Jeps, det gør det også :D
Endelig et klasse fodboldspil til PCen

Fra : Sandman

Dato : 03-12-03 12:18

"Jensen" <mrfghff@hotmail.com> wrote in message
> [...]
-----

Jeg spillede det hos en kammerat i går på hans p4 1500 + en fladskærm,
det gik meget langsomt hver gang bolden var i nærheden eller inde i
målfeltet.....har nogle af jer andre oplevet det...??

S@ndman

Fra : Jensen

Dato : 07-12-03 22:37

On Wed, 3 Dec 2003 12:17:33 +0100, "Sandman" <sandman@ofir.dk> wrote:
wrote:

> [...]
>det gik meget langsomt hver gang bolden var i nærheden eller inde i
>målfeltet.....har nogle af jer andre oplevet det...??

Ja, det skyldes formentlig et rimeligt svag grafikkort.
Der er en del der har problemer på det område. Jeg havde et lidt
andet, nemlig at jeg kunne se grafikken opdatere sig ligesom på et tv,
når billedet kommer ned fra oven. Det kunne dog løses ved at sætte
V-Sync = on på grafikkortet.
Jeg tror at der kommer en patch der retter spillet bedre til, for det
er noget med DirectX og lign, der giver problemerne primært på MX
grafikkort. Selvom det er en lidt tynd løsning, så vil det at slå
lydkortet gøre spilelt 100 % flydende, men det siger lidt om at
konverteringen er foregået 100 % og måske uden at folkene helt har
været inde i DirectX-systemet.

Jeg har selv en Palomino 1050 mhz(256 DDRram) med Geforce 3 TI200, og
jeg kan flydende køre 800*600, så betragt det som minimumskrav, og
altså med større vægt på grafikkortet end normalt.

Fra : Sandman

Dato : 15-01-04 08:48

"Jensen" <jesser@ssdsd.ss> wrote in message

> [...]
> jeg kan flydende køre 800*600, så betragt det som minimumskrav, og
> altså med større vægt på grafikkortet end normalt.
Jeg kører selv flydende på min P4 2400 med et GeForce Ti4400 i
1600x1200...

Er der kommet en patch og hvad rettet den..??

S@ndman