Gigolo
Fra : Andropov

Dato : 25-11-03 14:35

Bo skrev:

>De fortalte i 19direkte at han havde 3-4 kunder om ugen.
>Mon ikke det er mindst 1000 kr pr. gang for en sådan service.

>frA 1500 og opefter ...

>Gad vide om det er kvinder som har nemt ved at få orgasme som
>bestiller ham....
>3-4 gange sex om ugen og så en tusse hver gang ikke dårligt. Måske
man
>skulle overveje at komme i praktik inden for den branche :)

>Hæ tjaaa .... men andropov har du nogen sinde fået sex i form af
>samleje ?

Jeg har flere gange besøgt prostituerede som skrevet tidligere hvilket
du burde have læst.

Har nu indset at det er mere fornuftigt ud fra en økonomisk
betragtning at tjene penge på det :)
Sabina viste mig en gang et billede af en kvinde som så frygtelig ud.
Så måske man skulle forlange billede først via email, før betjening af
kunder :)

>jeg har da nogen gange tænkt på om jeg ville gøre det ?
>jeg mener hvis ellers min suverent bedre ½ del var indforstået så

Ham escortfyren i 19direkte var single og ville ikke køre escort når
han fik en kæreste.

>skulle det fanme ikke genere mig at pule en eller anden gamel
>overklasse hejre fra Gl Holte for 2500-3000 så gjorde jeg det sgu

2500 kr skattefri det kan hurtigt blive en god forretning.

>problemet er efter den sidste udsendelse jeg så så forventes det man
>for orgasme og den kan jeg sgu nok ikke klare ...eller kvinder er
ikke
>så sarte med udsent jeg så en i det sidste program han lignede en
>almindelige mand med fuldskæg og øl vom på 58 ...han havde masser af
>kunder ....

Ham escortfyren fra 19direkte fik man ikke ansigtet at se.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-11-03 04:10

On 25 Nov 2003 05:34:35 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

gider du ikke sætte en re foran når du svare på google det andet er
noget rod det ser ud som starter en ny tråd hele tiden ...

>Jeg har flere gange besøgt prostituerede som skrevet tidligere hvilket
>du burde have læst.

jamen jeg har haft herre travlt siden april i år og sider nu Afrika
så jeg har simpelthænd ikke haft tid !!!

> [...]
>Sabina viste mig en gang et billede af en kvinde som så frygtelig ud.
>Så måske man skulle forlange billede først via email, før betjening af

Nååå nej der er jeg sgu kold hvis omstændighederne byder det kan jeg
kneppe hvad som helst .... det gjorede jeg da ihvertilfælled da jeg
var ynger .... men jeg tror også at det har noget med at min erotik er
en film der starter inde i hovedet på mig selv der ikke har noget med
eller kun sjældent har med den aktuelle kvinde at gøre....

jeg tror den eneste der kan få mig op at spille er freYa men det er
sgu også fordi hun gør jo ting som jeg aldrig ville kunne drømme om at
spørge nogen om ....

>Ham escortfyren i 19direkte var single og ville ikke køre escort når
>han fik en kæreste.

det gør vil jeg da heller ikke men jeg er bare så fysisk fremmed for
mig selv at det ikke ville betyde noget

>2500 kr skattefri det kan hurtigt blive en god forretning.

jamen det er også nogen underlige penge ....jeg kender en x luder og
hun tjente sgu mange penge fra hun var 25 til 30 hun ku på en go
månede lave 50 000 alt hvad hun har tilbage efter det i dag er et
sterio anlæg der måske har kostet 12 000 kr.

jeg havede selv en lille side indtægt som suplement til min su dog
ikke erotisk da jeg gik på gym ........... men det var bare nogen
mærkelige penge at side med de skulle bare bruges lige så hurtigt som
man fik dem .

>Ham escortfyren fra 19direkte fik man ikke ansigtet at se.

men som sagt så tror jeg ikke det er så væsentligt for kvinder som for
mænd du skulle se min biologisek far han liger bogstaveligt talt en
lille fed trold ........... han har scoret virkeligt gode damer hele
sit liv og de har været wilde med ham på nær min mor hun fik ham til
gengæld til at skære pulsårene over hun er sgu sej nok !!!!
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Andropov

Dato : 26-11-03 08:33

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message >

> gider du ikke sætte en re foran når du svare på google det andet er
> noget rod det ser ud som starter en ny tråd hele tiden ...

Ind imellem brokker google sig over hvis jeg sætter re foran. Jeg har
ikke helt fundet ud af hvornår.

> jeg tror den eneste der kan få mig op at spille er freYa men det er
> sgu også fordi hun gør jo ting som jeg aldrig ville kunne drømme om at
> spørge nogen om ....

Det er måske mest ophidsende hvis man indimellem bliver lidt
overrasket over hvad der sker.

> det gør vil jeg da heller ikke men jeg er bare så fysisk fremmed for
> mig selv at det ikke ville betyde noget

Men hvis det var f.eks. en 90 årig som havde bestilt escort :)

> [...]
> månede lave 50 000 alt hvad hun har tilbage efter det i dag er et
> sterio anlæg der måske har kostet 12 000 kr.

Escort er en del dyrere end alminde intim massage. Men der er næppe
nogle kvinder som vil gå hen til en mand som har sin egen intim
massage klinik.
Det har jeg ihvert fald aldrig hørt om.
Der er nok en hel del af disse kvinder som bruger pengene lige så
hurtigt som de tjener dem.

> [...]
> sit liv og de har været wilde med ham på nær min mor hun fik ham til
> gengæld til at skære pulsårene over hun er sgu sej nok !!!!

Ja, kvinder går tilsyneladende ikke helt så meget op i om mænd er
noget overvægtige.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-03 17:12

andropov@ofir.dk (Andropov) skrev :

>Ind imellem brokker google sig over hvis jeg sætter re foran. Jeg har
>ikke helt fundet ud af hvornår.

Bare besvar, som du har gjort her.

I de sidste par svar fra dig, der har du ikke svaret på et
indlæg, men skrevet et nyt indlæg, hvor du har kopieret noget ind
fra et tidl. indlæg.
--
Knud

Fra : Andropov

Dato : 26-11-03 22:01

Knud skrev:

> [...]

>I de sidste par svar fra dig, der har du ikke svaret på et
>indlæg, men skrevet et nyt indlæg, hvor du har kopieret noget ind

Problemet er der vidst kun når jeg besvarer og der inden ikke er
kommet nogle indlæg om emnet hos ofir.dk

Fra : Andropov

Dato : 26-11-03 22:12

Adam skrev:

> [...]
>bestiller ham....

>Nu er det sikkert mest til mænd han render rundt, mon ikke? :)

En gigolo er en mand som giver intim massage til kvinder.

Men utroligt hvis han virkelig kan have 3-4 kvindelige kunder om ugen
som 19direkte påstod.

Fra : Henning

Dato : 27-11-03 04:16

Andropov wrote:

> En gigolo er en mand som giver intim massage til kvinder.
>
> Men utroligt hvis han virkelig kan have 3-4 kvindelige kunder om ugen
> som 19direkte påstod.

Der har da lige været en udsendelse om en mand i England?
Australien, der har et escort-firma, han havde selv 2-3 damer
om dagen, og hans mandlige medarbejdere det samme

Så hvis kvinder bare er selvstændige nok, så vil de ( nogle af
dem ) også benytte sig af denne mulighed, uden at skulle ud på
scoremarkedet, med sprut etc. etc. for at finde en mere eller
mindre ædug elsker for et een gangs knald.

MVH
Henning

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-11-03 11:28

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men utroligt hvis han virkelig kan have 3-4 kvindelige kunder om ugen
> som 19direkte påstod.

Hvorfor er det utroligt? For mig synes det ikke af ret meget i betragtning
af de seneste 30 års snak om ligestilling og fri sex.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-11-03 17:42

On 25 Nov 2003 23:33:27 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Ind imellem brokker google sig over hvis jeg sætter re foran. Jeg har
>ikke helt fundet ud af hvornår.

dte er sgu nok fordi du poster før indlæget er kommet på Google brug
din egen udbyders news eller sunsiste hvis det ikke har ramt Google
endnu ....

>Det er måske mest ophidsende hvis man indimellem bliver lidt
>overrasket over hvad der sker.

ja nogen gange kan man sgu overaske sig selv
blow jops har aldrig ellers sagt mig en skid ....

>Men hvis det var f.eks. en 90 årig som havde bestilt escort :)

ja dte ville nok kræve lidt ekstra af fantasien )))))

>Der er nok en hel del af disse kvinder som bruger pengene lige så
>hurtigt som de tjener dem.

de fleste kvinder ELSKER at bruge penge en hver mands marerridt en tur
på strøget og man kan se den toldmodige mand stå og kede sig uden for
HM )))))))

>Ja, kvinder går tilsyneladende ikke helt så meget op i om mænd er
>noget overvægtige.

nej for helved den der har scoret flest kvinder i mit slæng han er 178
cm høj og vejer 140 kg - jeg har set ham i bar overkrop ligge på et
gulv han ligener et selv dødt reptil med en million hudorme også nogen
umgaelige blå blod åre der snorre sig op af den store umagelige skide
vom af en sæk han render rundt med - han er til overflod et
ualmindeligt dumt svin - men kusse score han sgu !!!

ejj er pisse go til at spotte de her kvinder der står og føler sig
lidt usikker og fejl placereet og der kan han få dem til at føle
lykken er gjort ...... det er sådan meget HR & Fru Brun sovs
døtre og dem er der mange af også er han født i tyrens tegn :(
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-11-03 18:51

[...]

Nu fedter du hvis eller har du været for meget på besøg ved den lokale
medicinmand?
MvH Steen