Gigolo
Fra : Andropov

Dato : 25-11-03 13:22

Gigolo
Om dagen er han erhversleder i et stort firma - om natten er han
escortfyr for kvinder med pengepungen i orden. Nu er der skrevet en
bog om ham.
Medvirkende:
"Lars"/erhvervschef og gigolo
Heidi Korsgaard/forfatter og journalist
Indslaget var produceret af:
Peter-Mikkel Rasmussen

Bogen "Vilde veje", skrevet af Heidi Korsgaard, udkommer på forlaget
Møntergården
ISBN: 87-7901-148-9

De fortalte i 19direkte at han havde 3-4 kunder om ugen.
Mon ikke det er mindst 1000 kr pr. gang for en sådan service.
Gad vide om det er kvinder som har nemt ved at få orgasme som
bestiller ham....
3-4 gange sex om ugen og så en tusse hver gang ikke dårligt. Måske man
skulle overveje at komme i praktik inden for den branche :)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-11-03 13:43

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Om dagen er han erhversleder i et stort firma - om natten er han
> escortfyr for kvinder med pengepungen i orden. Nu er der skrevet en

På TV2 Lorry, ikke?

Lagde du mærke til, hvor fjern i blikket, speakeren blev efter dèt indslag?

Anyway: Det passer vel kvinderne fint at de selv kan bestille en gigolo,
mens de helst vil have gjort det forbudt at vi opsøger ludere...Akja, denne
krystalklare dobbeltmoral...Hvis det så ikke var fordi den netop går ud over
os mænd...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jacob Andersen

Dato : 25-11-03 13:55

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> [...]
denne
> krystalklare dobbeltmoral...Hvis det så ikke var fordi den netop går ud

Du ved godt at der findes mere end 10 kvinder ikke sandt?
Der er en mulighed for at de kvinder der bestiller en gigolo også synes det
er i orden at mænd kan bestille en escortpige.

/Jacob

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-11-03 14:07

On 25 Nov 2003 04:21:56 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>De fortalte i 19direkte at han havde 3-4 kunder om ugen.
>Mon ikke det er mindst 1000 kr pr. gang for en sådan service.

frA 1500 og opefter ...

> [...]
>3-4 gange sex om ugen og så en tusse hver gang ikke dårligt. Måske man
>skulle overveje at komme i praktik inden for den branche :)

Hæ tjaaa .... men andropov har du nogen sinde fået sex i form af
samleje ?

jeg har da nogen gange tænkt på om jeg ville gøre det ?
jeg mener hvis ellers min suverent bedre ½ del var indforstået så
skulle det fanme ikke genere mig at pule en eller anden gamel
overklasse hejre fra Gl Holte for 2500-3000 så gjorde jeg det sgu
problemet er efter den sidste udsendelse jeg så så forventes det man
for orgasme og den kan jeg sgu nok ikke klare ...eller kvinder er ikke
så sarte med udsent jeg så en i det sidste program han lignede en
almindelige mand med fuldskæg og øl vom på 58 ...han havde masser af
kunder ....
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 26-11-03 20:36

>Mon ikke det er mindst 1000 kr pr. gang for en sådan service.
>Gad vide om det er kvinder som har nemt ved at få orgasme som
>bestiller ham....
Nu er det sikkert mest til mænd han render rundt, mon ikke? :)

Fra : PerX ...

Dato : 27-11-03 19:40

In article <df29e838.0311250421.4c64c29e@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Gigolo
> Om dagen er han erhversleder i et stort firma - om natten er han
> escortfyr for kvinder med pengepungen i orden.

Hvornår sover han?