Sexologisk begreb for brystfikserede mænd?
Fra : Andropov

Dato : 23-11-03 22:50

Anders skrev:

>Jeg kan da selv lide store bryster, bevares, men her taler vi altså
om mænd
>som tilsyneladende er fløjtende ligeglade med om disse enorme patter
sidder
>på de fedeste og mest ulækre, grimme kællinger og altså dermed om en

>overdreven, altoverskyggende brystfascination,

Jeg er lidt babsoman. Det gør ikke noget at hun ikke er helt tynd blot
hun ikke er laskefed (det skal sidde fast). Udseende behøves ikke at
være specielt fotomodel agtig i ansigtet. Blot hun ser rimelig
almindelig ud. Hvis hun så blot har en skjorte på og hun åbner den
skjorte og de faste naturlige jumbopatter vælter ud i hovedet på en.
Det er ophidsende :)

Men behøves jo ikke at have store bryster for at være interessante. Så
alt det med silikonebryster går jeg ikke ind for. Sådan en fræk
barbietype er heller ikke uinteressant f.eks. :)

Fra : Anita

Dato : 23-11-03 23:27

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> og de faste naturlige jumbopatter vælter ud i hovedet på en.

Er det bare mig eller er der en vis modsætning indbygget i ovenstående?

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 27-11-03 19:09

In article <3fc13431$0$27319$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Er det bare mig eller er der en vis modsætning indbygget i ovenstående?

Der findes kvinder der har store bryster uden hjælp.

Fra : Anita

Dato : 27-11-03 19:23

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Der findes kvinder der har store bryster uden hjælp.

Men findes der kvinder som har "jumbopatter, der vælter ud i hovedet på en"
og samtidig er "faste"?

/Anita

Fra : Henning

Dato : 27-11-03 23:57

Anita wrote:
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Men findes der kvinder som har "jumbopatter, der vælter ud i hovedet
> på en" og samtidig er "faste"?

Jeg har ikke set det endnu, og jeg har set flere tusinde gennem
årene, når BH'en tages af, hænger de oftest helt ned til navle
højde :-9

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 06:10

In article <3fc6410c$0$17639$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Men findes der kvinder som har "jumbopatter, der vælter ud i hovedet på en"
> og samtidig er "faste"?

Jeg er ikke bekendt med definition af "faste"

Fra : N/A

Dato : 06-12-03 20:55

Fra : hermed

Dato : 06-12-03 20:55

On Sun, 30 Nov 2003 06:10:15 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <3fc6410c$0$17639$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
>anita@*SLET*stofanet.dk says...

>Jeg er ikke bekendt med definition af "faste"
tro ikke på den slags. når bryster når en vis størrelse begynder de af
hænge. Det er en natur lov. Hvad skulle de ellers gøre? Tyngdekraften
virker da også på bryster. Små bryster kan virke faste pågrund af
deres størrelse store bryster hænger naturligvis!

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 02:32

In article <tdc4tv84feb413t6t935sm1b588g7fgjod@4ax.com>, no@spam.dk
says...

> [...]
> virker da også på bryster. Små bryster kan virke faste pågrund af
> deres størrelse store bryster hænger naturligvis!

Da du ikke svarer på noget jeg skriver, hvorfor citere du mig?

Fra : Paul

Dato : 24-11-03 01:27

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alt det med silikonebryster går jeg ikke ind for. Sådan en fræk
> barbietype er heller ikke uinteressant f.eks. :)

Bare hun er liderlig - så er jeg solgt!
Jo frækkere, jo bedre.

Udseende, højde og drøjde, det er såmænd underordnet.
Intelligens er et stort plus!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-11-03 01:50

Andropov wrote:

> Jeg er lidt babsoman.

Langt de fleste mænd hører vel ind under dèn kategori? Jeg har det nu selv
sådan at pigen ikke nødvendigvis behøver at have store bryster - men det
hjælper selvfølgelig på det. Derimod er det totalt turnoff, hvis hun -
hvilket jeg har set i et par tilfælde hos unge piger med store bryster - er
fladrøvet som en gammel stodder. Så kan hun have nok så store bryster uden
at blive rigtig interessant i mine øjne. Derimod betyder talje og en god
velafrundet røv alt, bare den heller ikke er overdrevet stor.

Anyway: Er der virkelig ikke nogen, der kender et klinisk sexologisk
fagudtryk for for patfikserede mænd?

Anders Peter Johnsen

Fra : PerX ...

Dato : 27-11-03 19:11

In article <3fc155ba$0$69949$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
anderspj@mail.dk says...

> Derimod er det totalt turnoff, hvis hun -
> hvilket jeg har set i et par tilfælde hos unge piger med store bryster - er
> fladrøvet som en gammel stodder.

Det kender jeg godt. jeg tror det er noget med den visuelle symmetri :)

> Anyway: Er der virkelig ikke nogen, der kender et klinisk sexologisk
> fagudtryk for for patfikserede mænd?

Hvorfor er det vigtig? Har du væddet om noget?